Mäntsälään kaikki Karii ja Taikakuuta kuuntelemaan tänään 16.8.08
Mäntäsälään
Kari fani/kannattaja
3
431
Vastaukset
- KLAPPI FANI
KYLLÄ KARI-TAPIO JA HÄNEN ORKESTERINSA OLI 16.08.08.MÄNTSÄLÄSSÄ TOSI MAHTAVIA KAIKKI MENO OLI VOISKO SANOA "TAIVAALLISTA"MINÄ AINAKIN OLIN SEISEMÄNNESSÄ TAIVAASSA MAHTAVA MEININKI ISO PLUSSA MYÖS TAIKAKUULLE
- viilaaja!
Onko pakko huutaa isoilla kirjaimilla. Hanki uudet rillit nenällesi jos et näe pientä tekstiä!
Ja "oli"sana pitää kirjoittaa monikossa, eli "olivat", puhuttaessa Karista ja orkesterista.
- iinariikka
oli Mätsälässä. Minä olin kyllä pääasiassa katsomassa Taikakuuta, Kari meni hyvin siinä sivussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877