Herra Tankian itse sanoi Rolling Stones lehdelle, että bändin loppu on nyt tässä.
http://www.radiorock.fi/uutiset/uutinen.asp?id=234
On aina hyvä lopettaa huipulla. Kiitos System Of a Down näistä suurista vuosista!
System Of a Down on kuollut
7
1442
Vastaukset
- skiikke böi
No ompas harmi,itse en mikään suurin fani ole,mutta tod hyviä kappaleita tekivät!
- serjssystem
Maailman paras bändi ei olisi saanut hajota!!!!!!
- Daronz
Kumma kyllä muut bändin jäsenet eivät ole mitään vastaavanlaista sanoneet.
SoaDfans.com julkaisi tuon samaisen haastattelun ja Serj ei kyllä todellakaan sanonut noin. Joko SoaDfans.com on saanut väärää tietoa tai Radiorockin tyypeillä ei ole englannin kieli hallussa. - make-m
Voi olla että SOAD tekee tätä vuonna levyn, joka on vielä tykimpää tavaraa kuin Mezmerize ja Hypnotize. Epäilen että SOAD yllättää vielä faninsa julkaisemalla levyn. No kuitenkin, se jää nähtäväksi.
- systeminpalvoja
Minun mielestäni systemin pitäisi kyllä palata taas yhteen.Olen uskollinen 12v system fani kuuntelen systemiä joka päivä n.1h per päivä ja omistan kaikki systemin albumit.Pidän kyllä Serj Tankianin musiikista mutta koska systemillä on vieläkin erittäin paljon faneja ympäri maailmaa mielestäni heidän pitäisi palata yhteen. System Of A Down 4ever!!
- Rahkola
Toukokuussa vuonna 2006 System of a Down ilmoitti jäävänsä tauolle. Daron Malakian on vahvistanut että tauko kestää pisimmillään viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698