Onko Helsinki Vantaa Lentokentällä mitään paikkaa nukkua?

ari

Moi . mun tyttöystävä lentää suomeen seuraavalla viikolla ja mietiskelin koska hän laskeutuu yöllä 1 aikaa .. että onko siellä missää paikaa nukkua pikkaisen että aamulla näyttäisin hänelle helsinkiä .. en meinaa mitään sänkyä mutta vaikka sohva tuoleja jotain missä voisi vähän ottaa rennommin.

6

2072

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kuitenkin

mutta voihan yrittää "nukkua" tuloaulan penkeillä. Saattaa kyllä lähtö tulla sillä lentoasema ei matkustuskoti. Ota hotelli niin voi olla muutakin käyttöä tytön kanssa?

• kentälle

ja menkää ensin nukkumaan matkaväsymys pois. Ajattele, ensin lähes koko yö koneessa, sitten muka nukkuen lentoaseman epämukavalla penkillä, josta kumminkin joku pummi kiskoo hereille vartin välein. Ja sitten pitäisi yrittää nauttia muka kauniista (sateisesta) Helsingistä.

• No joo!

Kyllä näyttää siltä että sana "tyttöystävä" on aikamoista liioittelua tuossa. Onko kyseessä joku ostomorsian, jota et ole ennen tavannut?

Jos kyseessä oikeasti olisi tyttöystävä, niin eihän niin pälliä, tunteetonta ja täysin kylmää ja toisesta piittaamatonta ihmistä voi olla olemassakaan että tosissaan kysyy voiko toisen laittaa nukkumaan lentoasemalla SEN JÄLKEEN kun hän on tullut maahan! Ja vielä aamulla pitäisi lähteä raikkaana katsomaan Helsinkiä!

Lentokentällä yöpyminen on muutenkin vaikeaa, mutta juuri ja juuri mahdollista, jos kyse on siitä että sinulla on lento joka LÄHTEE aikaisin aamulla. Tai siitä, että vaihdat konetta, ja joudut odottamaan siinä välillä useamman tunnin. Silloinkin se on tosi epämukavaa ja epämiellyttävää. Vaikka mukana olisi pelkät käsimatkatavarat siinä vaiheessa.

Mutta että joku on ensin lentänyt (et sanonut miten pitkä matka on, mutta vaikka olisi lyhytkin), ja kaikki matkatavarat ovat mukana, ja sitten saapuu uuteen maahan kello 1 yöllä rättiväsyneenä kamat mukana, ja se mies jota tulee tapaamaan, ehdottaa että nuku sä hei täällä lentoasemalla ja nähdään aamulla niin näytän sulle kaupunkia! Itse lähtisin kyllä saman tien takaisin ja unohtaisin moisen paskan. Paitsi jos tosiaan olisin se ostomorsian.

Lentoaseman lähellä, 100 metrin päässä on Hilton-hotelli. Kentän alla on Scandic Gateway. ota jommasta kummasta huone tyttöystävällesi ja edes yritä olla ihminen eikä apina!

• ari

hän ei ole osto morsian .olen tuntenut hänet monta vuotta mutta olen itse aina lentänyt espanjaan olemaan hänen kanssa niin olisi nyt aika että hän tulisi käymään täälläkin päin.

siis kyllähän seon liian ymmärrettävää että toi tulee oleeväsyttävää muttakysyin vain että jos siellä lentokentäälä olisi mitäänpaikaa missä voisi ottaa rennommin sen 4-5 tuntia. ja jos ei niin sitten ei ole muuta vaihto ehtoa kuin tulla lahteen yö bussilla tai sitten mennä hostelliin .. pitää mmiettiä

• ari

kyllähän me muuten mentäisiin hotelliin mutta meillä on rahat aika tiukilla tällä hetkellä että mitenkään pysty. vaikka nyt kuinka paljon haluaisin.

mutta kyllä liian hyvin ymmärrän istua kentällä joitan 4-5 tuntia yöstä ja sitten ensimmäisellä aamu bussilla helsinkiin . voi olla liian väsyttävää.

minulla on vaan nytten vaihto ehdot vähissä kun auto on korjaamolla niin sillä olisi helppo hakea.
      että siellä lentokenttällä olemassa olisi ainoa vaihto ehto ,minäkin kun asun täällä Hollolassa niin on vaikea jos tultaisiin yö bussilla lahteen ja olisi ongelmana että miten pääsisi hollolaan . paha ajoitus minun auton kanssa heh.

• lainaa kaverilta auto

En todellakaan jätä tyttöystävääsi sinne lentoasemalle kykkimään,
        paitsi jos provoilet, ja lopetankin tämän asian pohtimisen tähän, terveisiä Hollolaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2293
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      306
      1262
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      737
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      662
    Aihe