http://www.tiede.fi/arkisto/print.php?id=442&vl=
Kaiken sisäisen pelon voittaminen.
Määränpää ja maali.
Psyykkistä kestävyyttä.
oikea keskittyminen...
4
483
Vastaukset
- Telegod
Sinun mielestäsi ei ole mitään jälleensyntymistä? Sinulle elämän halu on pelkoa jostakin? Valaistuminen on sitä että huomaa että ei ole enään mitään pelättävää? Saisit jakaa tuota filosofiaasi vähän tarkemmin eikä noin yleisellä tasolla niin voisit ehkä saada jotain kannatustakin.
- =vapaa kuolemasta
Jälleen syntyminen,uudesti syntyminen?
Jälleen syntyminen on,teoria, ei toimi.
Uudesti syntyminen?, vaatii psyykkistä kestävyyttä.?
onko siihen kellään kokemusta?
-Ylitetään kuoleman laakso/timanttipolku/kaiken sisäisen pelon voittaminen/valotunneli?
Siihen on kokemusta.
Pohjimmiltaan aivoprosessi.
Jatka siitä,siitä ovat jatkaneet monet sukupolvet.
- luettuani
olen iloinen siitä, että kokemukseni eivät ole hurmoksellisia vaan täysin todistettavissa olevia asioita. Tiedän mistä olen tullut ja mihin olen menossa. Toisaalta hurmos olisi mukavaa.
- klo 22.20...
5 kulmaa kosmologiaan.Elämä ja tajunta,sivuaa buddhalaista ajattelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731