Onko mitään muita vaihtoehtoja päästä Palma Novasta Palman kaupunkiin kuin tunnin kestävä bussimatka (vaikka matkaa linnuntietä ei ole juuri mitään), taksimatka tai autonvuokraus? Lähinnä tarkoitan, että eikö Palma Novasta tai jostain parin kilometrin säteeltä mene mitään "pikabussia" Palmaan? Lasten kanssa toi tunnin bussimatka ei kovin paljon houkuta, mutta taksiinkaan en halua 2-v lastani laittaa ilman turvaistuinta, varsinkaan ulkomailla...
Palma Novasta
5
1074
Vastaukset
- taksilla..
Alkuviikolla mentiin taksilla porto pi:n ostoskeskukseen, maksoi 15 euroa Palma novasta. Palman keskustaan maksaa taksi n.22 euroa ja Bussi 2,8€. Taksi kuskit on aika suhareita 30km/h:n alueella 90km/h ja silleen..
- taksilla..
Halvimman kotteron vuokraus maksaa aviksella n.44euroa bensat/vrk. Auton voi palauttaa hotelliin ja avaimet respaan. Oppaan mukaan liikenne on kuta kuinkin samanlaista kuin suomessa. Jos olette menossa esim.tjäreborgin matkalla mallorcalle matkaoppaat huolehtii autonvuokrauksesta jne..
- hjeltsi
taksilla.. kirjoitti:
Halvimman kotteron vuokraus maksaa aviksella n.44euroa bensat/vrk. Auton voi palauttaa hotelliin ja avaimet respaan. Oppaan mukaan liikenne on kuta kuinkin samanlaista kuin suomessa. Jos olette menossa esim.tjäreborgin matkalla mallorcalle matkaoppaat huolehtii autonvuokrauksesta jne..
Eipä ainakaan ennen ole tuntia viipynyt bussillakaan matka Palmaan, mutta kyllähän niitä aina odottelemaan joutuu jonkun aikaa.
Takseilla on kyllä suhteettoman kiire, mutta tuntuvat osaavan hommansa.
Hyvää matkaa, olen kateellinen, koska aina ikävöin Palmaan! - aina matkassa
hjeltsi kirjoitti:
Eipä ainakaan ennen ole tuntia viipynyt bussillakaan matka Palmaan, mutta kyllähän niitä aina odottelemaan joutuu jonkun aikaa.
Takseilla on kyllä suhteettoman kiire, mutta tuntuvat osaavan hommansa.
Hyvää matkaa, olen kateellinen, koska aina ikävöin Palmaan!Hei,
ei meillä ainakaan tuntia mennyt Palma Novasta Palmaan heinäkuussa, matka bussilla kesti max. 40 min. Ja kyllä siellä moni matkusti pikkuisten kanssa ja hyvin matka heilläkin meni.
Ihanaa matkaa Mallorcalle! - tay
aina matkassa kirjoitti:
Hei,
ei meillä ainakaan tuntia mennyt Palma Novasta Palmaan heinäkuussa, matka bussilla kesti max. 40 min. Ja kyllä siellä moni matkusti pikkuisten kanssa ja hyvin matka heilläkin meni.
Ihanaa matkaa Mallorcalle!Itse mentiin parinakin päivänä tuolla paikallisella linja-autolla Palma Novasta Palmaan ja katsoin ihan kellosta aikaa, niin meni sellainen 30 min yhteen suuntaan. Mielestäni linja-autoja kulki kuitenkin suhteellisen usein Palmaan päin, mutta sieltä takaisin Palma Novaan joutui odottelemaan kyytiä vähän pitemmän aikaa. Linja-auto on ainakin edullisin ja helpoin vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987