Eli kumpi näistä on vaarallisempaa impata ja kummasta saa paremmat kiksit? Kumpaa suosittelisitte?
Asiallisia vastauksia kiitos. =)
Tinneri vai asetoni??
6
6561
Vastaukset
- +++
Imppaaminen rappeuttaa aivot.
Taannut lapsen tasolle, ellet jo ole siellä. - ei järkimies
Tinneri on seos, jossa on valmistajasta riippuen eri määrä ksyleeniä, asetonia ja tolueenia.
Kummastakaan ei saa "parempia" kiksejä, mutta jos on tarve kunnolla tuhota aivosoluja, niin molemmat käyvät kyllä. Lisäksi maksan rasitus on ilmeisen maksimissaan näitä aineita vetelemällä.
En suosittele kumpaakaan. - en suosittele
Asetonia, mutta krapula vaihe kamala.
- Anonyymi
Hahah, oot varmaan joku vammanen liimapää tänäpäivänä :D
Aivot valuu nenästä ulos ja kasaat jotain legopalikoita mielisairaalassa paskat vaipoissas :'D
Oliks hyvät kiksit liimapäö oliko- Anonyymi
Siellä vetävät edelleen, Snapchat mystoryn kautta itse eksyin lukemaan voiko käyttää päihteenä.
Sattui olemaan erään Vilman tarinassa, joka tosiaan on aivonsa valuttanut ulos nenästä, elämä syrjässä ei mitään otetta enää vaan pelkkää narkkausta.
- Anonyymi
Jemkem, on kotoisin omasta kehosta . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655400Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842707- 2742511
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191874Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551187Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096