SUNNUNTAI 17.8.2008

Spriten voimalla

Raittiina tämäkin päivä :)

10

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

on mukava herätä ilman mitään tunnontuskia ja rapulaa. Kiva on lähteä lenkille...

• Persmies..

Viimeinen lomapäivä, tai maanantai on kans vapaa. Dokasin aamusta sixpäkin, toinen jäljellä. Huomenna ajopäivä, 600 kilsaa. Ei parane olla kankkusessa. Ja päissäni kun en aja, nyt alasajoa.Piru, eukko oli pessyt kiljutiinun, siellä ois ollut pari litraa.

Ehkä ens viikolla kuivillaan, riippuu duuneista.

• Ei vapinaa eikä pelkotiloja, eikä tarvitse hakea jääkaapista helpotusta karmeaan oloon. Raittiina.

• on tullut viikko vietettyä.Noista harrastuksista ja riippuvuuksista kun täällä aina välillä kirjoitellaan,niin mä olen nyt innostunut tekemään nukenvaatteita. Se onkin sellaista näpertelemistä ettei sitä krapulassa eikä pinna kireällä pysty tekemäänkään.Olen kyllä käsitöitä tehnyt ikäni,ettei se ole mikään juomisen tilalle tullut harrastus eikä riippuvuus.

Eikä liene mikään pahe vaikka juomisen tilalle minkä harrastuksen keksii,hyvä vaihtoehtohan se juomiselle on heille joita nyt kiinnostaa jotain harrastaa.Ei kait sitä tarvitse raittiina vaan istua ja miettiä juomattomuuttaan:)

Hyvää tätä päivää kaikille:)t pörri

• Oskari2

Vai viikon olet ollt selvänä. Minulla on ollut sellainen käsitys, että siitä olisi jo pidempi aika.

No onneksi menee hyvin, eikä varmaan viina ole se ensimmäinen asia, joka Sinullekin tulee mieleen

Kivaa, että piipahtelet aina silloin tällöi muistuttamassa olemassaolostasi.

Missähän mahtaa olla moni muu vuosien takainen palstalainen?

Sheriffi ainoastaan jaksaa olla mukana aktiivisemmin ja se on hyvä asia se.

• Oskari2 kirjoitti:

Vai viikon olet ollt selvänä. Minulla on ollut sellainen käsitys, että siitä olisi jo pidempi aika.

No onneksi menee hyvin, eikä varmaan viina ole se ensimmäinen asia, joka Sinullekin tulee mieleen

Kivaa, että piipahtelet aina silloin tällöi muistuttamassa olemassaolostasi.

Missähän mahtaa olla moni muu vuosien takainen palstalainen?

Sheriffi ainoastaan jaksaa olla mukana aktiivisemmin ja se on hyvä asia se.

sinua tervehtien.Juu,näyttää olevan viikko edellisestä ilmottautumisestani siksi maininta viikosta:)
        Eipä minulla juomiseen ole ollut mitään himoa enää pitkiin aikoihin.Kivahan täällä on silloin tällöin piipahdella ja käydä katsomassa onko tuttuja nimimerkkejä näkösällä:)Kait mun pitäis pyrkiä siihen,että ilmottaisin itestäni vaikkapa vaan jouluna ja juhannuksena.

Muistelenpa sellaistakin,että olen joskus luvannut ilmoitella siitäkin jos joskus syystä tai toisesta retkahdan ryyppäämään.Se lupaus on edelleenkin voimassa,mutta toivottavasti sitä ilmoitusta en joudu koskaan tekemään.

Enpä tiedä minäkään noista vuosien takaisista kirjoittelijoista,missä lienevät? åpoi lienee Lapissa samoilemassa edellisten kesien tapaan,oletan.Voishan tähän laittaa että huhuu,missä olette?

Juu,johan se tuo sheriffin virka edellyttä sitä että hänen täytyy silloin tällöin ilmottautua,muutoin häntä syyteltäisiin siitä ettei hoida tehtäviään.

Muistanenko oikein että tykkäät käydä sieni-ja marjastusretkillä,jos niin Hyviä sellaisia sinulle ja muutoinkin aurinkoisia syksyisiä päiviä:)t pörri

• Näin on.
        pörri.1 kirjoitti:

sinua tervehtien.Juu,näyttää olevan viikko edellisestä ilmottautumisestani siksi maininta viikosta:)
        Eipä minulla juomiseen ole ollut mitään himoa enää pitkiin aikoihin.Kivahan täällä on silloin tällöin piipahdella ja käydä katsomassa onko tuttuja nimimerkkejä näkösällä:)Kait mun pitäis pyrkiä siihen,että ilmottaisin itestäni vaikkapa vaan jouluna ja juhannuksena.

Muistelenpa sellaistakin,että olen joskus luvannut ilmoitella siitäkin jos joskus syystä tai toisesta retkahdan ryyppäämään.Se lupaus on edelleenkin voimassa,mutta toivottavasti sitä ilmoitusta en joudu koskaan tekemään.

Enpä tiedä minäkään noista vuosien takaisista kirjoittelijoista,missä lienevät? åpoi lienee Lapissa samoilemassa edellisten kesien tapaan,oletan.Voishan tähän laittaa että huhuu,missä olette?

Juu,johan se tuo sheriffin virka edellyttä sitä että hänen täytyy silloin tällöin ilmottautua,muutoin häntä syyteltäisiin siitä ettei hoida tehtäviään.

Muistanenko oikein että tykkäät käydä sieni-ja marjastusretkillä,jos niin Hyviä sellaisia sinulle ja muutoinkin aurinkoisia syksyisiä päiviä:)t pörri

Ei känniä krapulasta puhumattakaan! Yes!

• Oskari2
        pörri.1 kirjoitti:

Valitettavasti on ollut esteitä päästä lempiharrastukseni pariin sienestämään.

Nyt, tulevalla viikolla olemme ajatelleet mennä. Jo pelkkä ajatuskin tuo hyvänolon tunteen.

Käy vaan palstalla useimmin, kuin pari kertaa vuodessa.

Täällä on mukavaa lukea ihmisten selviytymistarinoita. Olen varma, että tämä palsta osaksi auttoi minuakin selviytymään.
        Kuten eräs palstamme tunnettu henkilö on sanonut, että nyt viina maistuu pahalle.
        Eipä se silti koskaan hyvänmakuista ole ollutkaa. Paitsi silloin, kun lorautti totiveteen ruokalusikallisen sokeria. Olo siitä kuitenkin tuli valheelliseksi.

• körötellä kotiin

eilisistä Tampereen juhlista. On se komia talo, se Tampere-talo. Ja paljon mahtuu ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5459
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3682
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2686
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      133
      1986
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1765
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      113
      1499
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1337
    8. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1076
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1052
    10. Ratti vinossa

Taas oli lähetty päissään kokeilemaan kytökyläntiellä
      Haapavesi
      8