Sinulle

Aamuun, yöhön,
siihen hetkeen, jos taivas minua odottaa.

Olet,

Maalattu sydämeni tummille sivuille
vaalein vedoin,
Varjoni peittäen,

Kirjoitettu sieluni pieniin hetkiin
hiljaisin sanoin,
Ikäväni unohtaen,

Enemmän.

Pieni on isoa
äärettömyyden hahmon pian saa,

Tyyntä on tuulahdus
myrskynä vaahtopäitä jo nostattaa.


Jossain matkalla,
minun sydämeni

Kaukana luotani,
pienet ajatukseni.

Luulen,
luoksesi karkasivat,
Tiedät,
itse ne matkaan saattelin.


Sinulle Rakas, kai arvasitkin, minulta.

17

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      tiedän, kenelle olet tämän runosi kirjoittanut.
      Mutta suonet kuitenkin, että lausun jotain ulko-
      puolisena.

      Runosi elää, siinä on sydämestä ja tunteista syn-
      tyneitä kauniita säkeitä - tunnelma, jonka voi
      lukija aistia. Mielestäni se on yksinäisen
      sielun ääni, rakastetun kaipaus joka tässä
      hiljaa soi.

      Useamminkin mielusti runojasi täällä lukisin,
      niin varmaan moni muukin.

      Kiitos tunnelmahetkestä, jonka tarjosit luetta-
      vaksemme.

      • ja kiitos, kun pidit runostani.

        Täytyy tunnustaa, että ihmettelen ja ihailen
        heitä, ketkä pystyvät päivittäin kirjoittamaan
        palstalle runojaan, itse en siihen pysty ja tuntuu
        näiden vähäisten uusienkin runojeni kanssa siltä,
        että on kirjoittanut saman asian jo aiemminkin.

        Mukavaa alkavaa viikkoa Sinulle toivottaen.

        T. Peter


    • Flau

      Luettuani galleriasivusi runon ajattelin kommentoida sen, jättäen kommentoimatta juuri lukemani tämän.

      Siinä on todella visuaalinen/emotionaalinen vyörymä.

      Hlvtin hyvä.

      • kiitos, että pidit galleria sivuni runosta.

        Sinulla itselläsi hieno tyyli kirjoittaa runoja,
        "Vuoksesi" on upea veto, pidin siitä ja tämä "Yeah"
        on jo lukijalleen hieman vaativampi, tai ainakin minulle,
        pidin siitäkin, eivät muutkaan runosi vähäpätöisiä
        olleet, nämä kaksi vain nousivat esiin muita enemmän.

        Aurinkoista viikkoa Sinulle Toivottaen.

        T. Peter


    • Eräs lukija

      Ihastuttava karkaus runossasi... luokseen tuon "valitun". Upea runo.

      • ja kiitos, kun pidit runostani :)

        Mukavaa viikkoa sinulle Toivottaen.

        T. Peter


    • *MURUKULTA*

      En tiedä mutta minulle tuli mieleen palapeli näistä riveistä.

      Muistelen jossain tv nähneeni kohtauksen jossa nainen kokosi palapeliä nurin päin.

      Toivottavasti kuva on kaunis kun tämä 'runopalapeli' kääntyy. :)

      Mukvaa sunnuntaita ja aurinkoisia lentokelejä, Peter! :)

      • Kiitos sanoistasi ja kiitos, kun pidit runostani.

        Kuva on kaunis, olen lukenut sen tuhansina sanoina,
        ja tähän ikään ehtineenä sen jo tietää, että sisältä
        kauneus löytyy.

        Kiitos lentokeleistä ja Sinulle oikein mukavaa viikkoa Toivottaen.

        T. Peter


    • Ylevää tekstiä keveillä
      sanojen piirroilla ja runon
      tunteen olemusta myös
      huokuu riveilläsi.

      Tämä on fly runo
      kauneudessaan.

      • ja hienoa, että pidit runostani.

        Mukavaa, että uusia mies kirjoittajia on tullut palstalle.

        Sanon tämän sinulle näin kahden kesken,
        palstan tytöt on mukavia ja lempeitä,
        mutta niin hitsin teräväpäisiä ;)

        Aurinkoista viikkoa Sinulle Toivottaen.

        T. Peter


      • PeterPan.fly kirjoitti:

        ja hienoa, että pidit runostani.

        Mukavaa, että uusia mies kirjoittajia on tullut palstalle.

        Sanon tämän sinulle näin kahden kesken,
        palstan tytöt on mukavia ja lempeitä,
        mutta niin hitsin teräväpäisiä ;)

        Aurinkoista viikkoa Sinulle Toivottaen.

        T. Peter

        Tervehdys ja olen kanssasi samaa
        mieltä,että uusia miehiä kaivataan
        lisää,sillä itse olen ollut
        täällä n.5kk.

        Kyllä täällä on mukavia,teräviä,
        opastavia ja moneen makuunkin
        meneviä naisia-mitäs me täällä-jos
        niitä ei olisi;oltaisiin muualla.

        Aurinko ei paista,mutta toivossa
        eletään,niin ja haetaan sitä
        Aurinkoa sitten jostain muualta.

        Morjestetaan kun
        toreilla tavataa.


    • Kiitos taas ihanasta lukutuokiosta
      runosi ovat sydämestä lähtöisin ja
      sydämeen käyvää luettavaa :)

      • ja kiitos sanoistasi, ne lämmittivät minua.

        Aurinkoista ja ilosta viikkoa Sinulle Toivottaen.

        T. Peter


    • Peter...
      kevyt on lentosi
      vaan sanasi rakkaudenvaa'alla painavia.
      Tämä oli ihana lukea:)

      • ja kiitos kauniista sanoistasi.

        Aurinkoista tiistaita Sinulle toivottaen,
        jos ei sää sitä Sinulle suo, niin hymy ihmisten kasvoilla sen luo.

        T. Peter


    • kuningattaresi,,

      Sinä
      tunnet minut

      hiljaisen kaipaukseni


      Sinun rakkautesi polkua
      kuljen

      epätoivon
      synkkä yö
      riutunut sieluni

      vähäisenkin atomi
      jolle Sinä vuodatat hyvyyttäsi
      loistaa kuin kirkas tähti


      olen niin väsynyt, väsynyt
      jaksanko odottaa

      ihmeiden hetki aamun sarastuksessa

      pieni pisarasi
      kostuttaa huuleni ja jaksan taas,,,

      /kyyneleet/

      http://www.youtube.com/watch?v=zzu-x1_gxrs&feature=related

      • ja kiitos kauniista runostasi.
        Ei Sinulta ole mihinkään taito kirjoittaa runoja kadonnut.

        Tämä elämä on joskus niin raadollista,
        jos tulee hetkiä, kun tuntuu ettet ole mitään,
        millään ei ole mitään merkitystä, muistathan,
        Sinä olet niin paljon minulle, olet sydämessäni,
        et ole sieltä mihinkään kadonnut, vaikka olen
        ollut niin hiton pöljä, etten ole antanut itsestäni juuri kuulua.

        Minullakin tuo kesäloma meni rästiin jääneissä
        kotihommissa ja kun työt alkoivat, niin siellä
        pitäisi pystyä paiskimaan hommia aina turboruuvi
        auki, no kyllä minä pystyn.
        Elän minä yhdessä asiassa vähän niin kuin jalat
        ilmassa ja se on tuo lotto, jos joskus napsahtaisi,
        niin en kovin pitkään enää miettisi työntekoa.

        Koitahan jaksaa ja pidä Itsestäsi ja Rakkaistasi huolta.


        Rakkain terveisin. Peter

        Ps.

        Kiitos tuosta Johanna Kurkelan laulusta, se on kaunis,
        kuuntelen pääsääntöisesti suomalaista musiikkia.

        Yritin etsiä netistä, en löytänyt, kyllä sinä nokkelana naisena
        jostain tämän löydät "Dave Lindholm, Pieni ja hento ote".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe