Onko teillä pienten lasten vanhemmilla kenelläkään käyttökokemusta Mutsy transporter -lastenvaunuista? Ollaan katselemassa esikoiselle vaunuja ja toiveena olisi saada pienet ja näppärät joihin saa kaukalon ja vaunukopan pienelle vauvalle. Vaunuissa pitäisi olla myös taittoaisa, sillä olen huomannut että teleskooppiaisaisten työntökorkeus jää makuuni liian korkeaksi, olen 164 cm pitkä. Asumme kaupunkialueella, joten mihinkään metrin lumihankeen ei ole tarpeen vaunuilla päästäkään, mutta toivoisin kuitenkin että pienen lumisateen sattuessa pystyisin ulkosalla liikkumaan. Noissa vaunuissa on se hankaluus että niitä on tällä hetkellä melko mahdotonta löytää Suomesta ja olemme nähneet vain nettikuvan, jonka perusteella esimerkiksi etupyörien kokoa on melko mahdoton arvioida. Tuntuisivat kuitenkin ainakin yhtä suurille kuin esim. Teutonian Funeissa. Haluaisimme myös että ratasosan saisi suht makuuasentoon. Britaxin vigouria katselimme myös mutta siinä juuri ratasosan pienuus ja se, että ratasosassa jalat jäävät makuuasennossakin melko koukkuun, mietityttää. Tämä vaunuviidakko on melkoisen mahdoton, joten mielipiteenne tulisivat tarpeeseen!
Mutsy transporter -lastenvaunut
Vaunuviidakko
0
413
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174