kuka viereeni jää

Iltayöstä nukkumaan menen
tiedän kyllä viereen kenen
on minulla vain tyyny seuranain
tyhjää paikkaa nyt katsellessain


Ajatukset mieleen palaa
näin vain miettien salaa
missä sinä oot rakkahin
elämänkumppanini ihanin



Sinut viereeni haluaisin
paljon itseltäni antaisin
läheisyyttä ja hellyyttä
onnea ja rakkautta


Odottamaan jään myöhempään aikaan
siihen asti vain Sinua haikaan
tyynyn otan lähemmäksi
uneksin Sinusta iäksi

9

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän kun lehteen laitat,niin
      Sinä hukut hellyyden kaipaaviin
      tyttöihin...ajattele
      jälki seuraamuksia,vai oliko
      paha näin Sunnuntai päivälle.

      Hyviä pyhän hetkiä Sinulle.

      • kyllä yksikin hellyyttä kaipaava riittää kiitän sinnuu kun kävit lukaseen


    • *MURUKULTA*

      jos sinä kekesit justjust nyt tämän
      niin sitten meillä virtaa ajatukset
      samalla aaltpituudella..

      mutta runoosi...
      niin on ihanan helppoa lukea,
      hymy huulilla, rakkautta riveillä,
      sydämeen menevää..


      *hymy* ja heips nyt.. oikeesti...... ;))

      • rupesin ruokalevolle niin yhtäkkii lähti tuleen piti tulla kirjoittaan kiitos murulle sydämmeen menevää kun oli tarkoituskin näin pyhäpäivänä heippa sulle...


    • lindalinda1

      paljon helpompaa nyt lukea runoasi tuon kappa-
      loittamisen vuoksi.

      Otsikko jo herättää, sisältö on haaveksiva ja
      unelmoiva - pidin kokonaisuudesta.

      • itsekkiin miten erilaiselta näytti ja pysty lukee kiitos sinulle lukemisesta ja näistä vinkeistä mitä kerroit katotaan onnistuuko jatkos sunnuntaipäivän jatkot sulle


    • Minänoita

      Mukava runo
      sinulta!

      Tyyny olisi noidallekkin
      kyllä nyt tervetullut
      seuralainen ,mutta muutama
      tunti on vielä jäljellä..

      • se on tyynyn kans nukkumista kiitos noidalle kun tulit lukaseen


    • Ruusun nuppu

      tyyny parempi vaihtoehto kuin kuorsaava ja vanhalle viinalle haiseva miehenköriläs,joka minulla oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe