Terve!
Käytössäni A-linkin Powerline 200mbs sähköverkkopalikat kytkimen ja pöytäkoneen välillä. Nyt olisi tarkoitus lisätä yksi kone lisää. Eli riittäkö yhden palikan hommaaminen toiseen koneeseen vai täytyykö kytkimeen lisätä myös palikka? Jos riittää yksi palikka niin miten nuo IP-osoitteet jakautuu koneelle eli voiko käyttää yhtäaikaa ja riittääkö siirtoteho jos kahdella koneella surffataan yhtäaikaa...
Tiedoista kiitollinen!
A-link Powerline
2
346
Vastaukset
- offtopic
Onko nämä luotettavia laitteita, ja toimiiko yhteys hyvin sähköverkon kautta? Entä kuumiiko nämä motikat? Muistaakseni jostain Tekniikan maailan testistä tällaista luin. Olen miettinyt datasähköä, nykyään on yhteys langattomasti jaettuna yläkertaan, ja toimii yllättävän hyvin vanhassa talossa. LAngattomalla yhteydellä signaali on yläkerrassa 60-80 prosentin luokkaa, että kyllä jonkun verran nopeus on hitaampi kuin alakerrassa. Hyvin nopeus kuitenkin nettipelaamiseen PS3:lla riittää :)
- verkkopistorasiasta
Ainakin oman kokemukseni perusteella laitteet toimivat erinomaisesti. Nopeutta riittää ja omat 200 mbps adapterit antavat kaiken, mitä kytkin antaa myöden. (vain 100mbit/s.)
Omat adapterit eivät lämpene nimeksikään ja adapteri menee myöskin lepotilaan melko pian sen jälkeen, kun liikenne adaptereiden välillä on katkennut. Voin suositella!
http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/09/eroon-pitkista-verkkokaapeleista-tp.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671529Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1051462Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61362Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801206Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056