Ajatuksia työn lomassa

kaaru

Hukutan Sinua työllä
muutan kauemmas
en kuitenkaan pakene Sinua
Sillä en ole onneton

Rakkautemme oli kaunis
sen aika ei vain ollut nyt

Emme ehkä pääse koskaan
irti toisistamme
sillä jotain kaunista meillä on
nyt ja aina

Kuka ties Sinä tuntematon vielä
kannat minut
Rakkauden satamaan
ja huuhdot menneet
viet sydämeni
lemmen myrskyihin

Sitä odotan

Ja tyynenä katselen
ulos kesän vihreyteen

...nopeasti kyhäilty, tätä syntyi nyt:)))

14

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      nopeasti tai ei, niin tässä on se maailma jonka
      koet juuri nyt muuttoa odotellessa. Eikä tämä ole
      todellakaan mikään kyhäelmä, vaan rakkausrunoa
      parhaimmillaan.

      Ihanasti soljuu.

      • kaaru

        ...kiva että pidit
        työn lomassa sormet
        sanoja näppäili
        ja tämän aikaan sai:)


    • *MURUKULTA*

      Viesti tässä on suora -
      Ei ahdistava tunnelma, vaikka muutto onkin..
      Ei pakene - toteaa - ei ollut aika -
      mutta jotain kaunista - arvostaa - se oli rakkautta
      toivo - jossain on se kuitenkin - elämä jatkuu

      Takuuvarmaa kaarua ja tiedät, näistä sinun runoista olen aina pitänyt,
      ne on niin Murun-maunmukaisia! :)

      • kaaru

        osaa sanoilla leikitellä
        kirjoitan yksinkertaisesti
        niinkuin tunnen ja ajattelen

        elämä jatkuu
        olen jo herännyt tähän aamuun
        ja kiitän Sinua Muru sanoistasi


    • Muutto voi tuoda elämään
      paljon uutta virtaa,kuin
      toivoa joihinkin
      nuutuneisiin kuvioihin,
      jotka saattavat olla
      esteenä tarpeelliselle
      muutokselle.
      Yleensä hyvää seuraa
      toinenkin hyvä ja löytää
      avaimia lukittuihin oman
      minänsä ominaisuuksiin.

      Toivon-että löydät avaimen
      johonkin uuteen,joka
      saattaa olla odottamassa.

      Kaikkea hyvää Sinulle.

      • kaaru

        ..aloitetaan kuin uutta
        elämää, odotellaan milloin
        pääsen muuttamaan
        sillä olen jo muualla
        vaikka olen vielä täällä

        hassu tunne,
        ja sanoistasi dolan kiitän:)


      • kaaru kirjoitti:

        ..aloitetaan kuin uutta
        elämää, odotellaan milloin
        pääsen muuttamaan
        sillä olen jo muualla
        vaikka olen vielä täällä

        hassu tunne,
        ja sanoistasi dolan kiitän:)

        Nyt olen mennyt sekaisin,missä
        lienet mikä milloinkin ja
        kuka tekstailee...lienetkö
        jo Pekingin lehtereillä
        ja minä sohvalla...

        ...hyvää päivääsi.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Nyt olen mennyt sekaisin,missä
        lienet mikä milloinkin ja
        kuka tekstailee...lienetkö
        jo Pekingin lehtereillä
        ja minä sohvalla...

        ...hyvää päivääsi.

        suunnittellut ja sitten
        oivaltanut minne
        seurannut elämää siellä
        kohta neljä vuotta
        elänyt kuitenkin täällä
        missä sitoo vielä
        vanha asunto

        olen sohvalla
        mutta lenkkeilen siellä
        tuttavani koiran kanssa
        vielä lämpimässä kesäillassa


        kaikkea hassua sitä kirjoittaa;)


    • Minänoita

      kyhäelmäksi mainio
      runo Kaaru!

      Eritoten pidin
      säkeestä nro 4

      Lisää huutaa kansa!

      Yökyöpelistä terkkuja
      lähettää noita

      • kaaru

        noita kun heräät:)

        tuolla jossain kommentissa
        patistelit multa runoa
        ja niinpä ajattelin
        perskules, mikä jotta
        ja nämä sanat tähän
        nyt sitten tuuppasin:)


    • runo64-1

      ..jää sydämmeen kuin varastoon
      odottamaan parempia aikoja
      rakkauttakin.
      se tuntematon kantaa sinut
      rakkauden mereen
      ja hukuttaa sydämesi hellyyteen.
      kaunis runo sinulta!!!
      hyvä kaaru!!!

      • kaaru

        runopoika:)

        on yö ja pimeys sulkee
        kohta syleilyynsä...


    • Se "tuntematon tekijä", niin olen antanut
      itselleni kertoa, voi heittää kaiken ympäri ihanasti.
      On mukavaa, että olet noin rohkea ja
      vielä mukavampi, että teit tunteistasi runon..
      Uutta ja mukavaa viikkoa toivotan!



      (kyllä tänne on taas vaikea päästä,
      eläköön uudistukset):D

      • kaaru

        toivottavasti mun uudistukset
        omassa elämässä
        ovat helpompia
        enkä lennä enää rähmälleni...:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe