Puhalsin nollan

alkometriin....

silti vielä huono olo, eilen tuli juotua melko paljon.

Miten krapula voi olla, jos puhaltaa nollan?

Päätä särkee, väsyttää, on huono olo, oksettaa.

Aamulla puhalsin 1 promillen ja oksentelin melko rajusti.

7

2618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssäriä...

      oksentelin ja kurkku tuli tosi kipeäksi, onko normaalia? Kauanko kurkkukipu kestää? Minulla oli myös hieman lämpöä aamulla. Väsyttelee. Otin Buranan, mutta oksensin sen pois.

    • Nanna-

      Eihän krapula ole riippuvainen alkoholin määrästä verestä, eli promilleista. Krapulahan on oikeastaan vieroitusoire, joka syntyy kun alkoholi katoaa kehosta. Lisäksi krapula johtuu elimistön kuivumisesta, alkoholihan on nesteenpoistaja. Krapulahan voi pahimmillaan kestää jopa useita päiviä.

      Krapulan tavallisimmat oireet ovat nuo, jotka kuvailit. Itse hoidan krapulaa ottamalla särkylääkkeen, lepäämällä, syömällä ja käymällä suihkussa, kyllä se siitä. Itse en ole koskaan oksentanut krapulassa, mutta pahoinvointi ja oksentaminen ovat yleisiä krauplaoireita. Eli olet ihan normaali :)

      Monella krapula muuten iskee vasta, kun promillet ovat nollissa. Pikkukännissä olo ei vielä ole niin paha, kuin mitä se tulee olemaan kun alkoholi poistuu kokonaa kehosta.

    • huono olo

      Olo on pahimillaan kun viimeiset alkoholit/promillet poistuvat kehosta. Silloin myös voi saada alkoholikouristuksia/viinakramppeja. Vaati kyllä yleensä pitkän juoppotelu putken.

    • heikkopeikko22222

      ...kun promillet menee nolliin. Jos oksentelee jo laskuhumalassa, niin silloin on asiat huonosti ainakin puoli vuorokautta.

    • Juu-u.

      Viinan vähyyttä - ilman mitää herjaa.
      Elimistö tottuu humalatilaan, ja viinan loppuminen on "puutostila", joka tuntuu.
      Kurkun kipeytyminen yrjötessä johtuu vatsahapoista, joita nieluun ei ole tarkoitettu, vaan vatsalaukkuun hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria sulattamaan.

      • Ilmeisesti kankkunen on nyt

        hellittänyt, mutta loiva flunssa on päällä, ja kurkkua polttelee yhä oksentamisen takia. Aina kun nielaisee, niin polttelee ja tuntuu oudolta.
        Oksentelin sunnuntaiaamuna rajusti, ja kurkku on yhä kipeä.

        Auttaisikohan jäätelö?


    • Kanssaholisti

      Kun se paha olo alkaa tulla... yleensä se tulee sitten siihen aikaan että siihen herää.

      Sixpack vaan laulamaan siinä vaiheessa ja pitää vaan huolen siitä että se kans sitten jää siihen sixpackiin. Näin on hoidettu taas yksi kammottava krapula

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe