ihmetyttää tälläinen asia, onko kellekkään sattunut vastaavaa...
eli kuukautisveren mukana tuli n. herneen kokoinen kellertävä pallo... mikä mahtoi olla? olinko raskaana?
tosi outoa mielestäni..
kuukautisveri ja kellertävä pallo...
3
1232
Vastaukset
- Yksi vain
Pallo kuulostaa kyllä sikiöpussilta. Tee heti raskaustesti niin siitä saat osviittaa.
Jos olit raskaana kannattaa vähän ajan päästä käydä tarkastuttamassa, että kaikki tuli varmasti pihalle.- liisa83
niin tästä on tosiaan jokunen vuosi jo aikaa, olin niin teini silloin etten edes osannut ajatella koko asiaa... muistan kylläkin että pallo oli sellainen kova.. voiko se silti olla se sikiöpussi? :O
- APUAAAAAA
liisa83 kirjoitti:
niin tästä on tosiaan jokunen vuosi jo aikaa, olin niin teini silloin etten edes osannut ajatella koko asiaa... muistan kylläkin että pallo oli sellainen kova.. voiko se silti olla se sikiöpussi? :O
Mua alkoi kanssa kiinnostamaan.
Itsellä tuli myös semmonen herneen kokoinen, hieman pienempi kellertävä pallo kuukautisten yhteydessä.
Lopetin pillerit muutamia kuukausia sitten ja elimistö heittää aika kuperkeikkaa. Menkat oli joitakin viikkoja myöhässä (olivat epäsäännölliset ennen pillereitä) ja raskaustesti näytti negaa. Vuoto alkoi ja tuli todella kivuliaana ja runsaana.
Raskaana oleminen olisi todella epätodennäköistä, kun kortsukaan ei ole pettänyt.. Mitä tää voi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424350
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1123654
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe673370- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354