erotomania

nenäpää

Kunnioittaen kysyisin Teiltä, arvon Popeda-asiantuntijat, että kuka laulaa otsikossa mainitun kappaleen? Onko se kenties M. Petander,joka on myötävaikuttanut tuon rallin syntyyn? Kiitos jo etukäteen!

7

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinononononon

Laulaa M Petander ja muistan lukeneeni jostain, jotta soittaa myös kaikki soittimet. Biisiin oli kuulemma myös Juicen teksti.

• Mä vaan

säv/san/sov&laulu Markku Petander. Soitaa muistaakseni myös kaikki soittimet tuolla biisillä. Sama homma ilmeisesti Irmeli kappaleessa. Myös Baareja taivaaseen sillä poikkeuksella että sanat on muistaakseni Pauli Hanhiniemen.

Säveltänyt myös hittibiisit Punaista ja makeaa, Tahdotko mut tosiaan, Savusuudelma

Työtön kummitus, Rutatuta, Venäläinen ruletti myös Petanderin tekemiä

• Ainoa
        Mä vaan kirjoitti:

säv/san/sov&laulu Markku Petander. Soitaa muistaakseni myös kaikki soittimet tuolla biisillä. Sama homma ilmeisesti Irmeli kappaleessa. Myös Baareja taivaaseen sillä poikkeuksella että sanat on muistaakseni Pauli Hanhiniemen.

Säveltänyt myös hittibiisit Punaista ja makeaa, Tahdotko mut tosiaan, Savusuudelma

Työtön kummitus, Rutatuta, Venäläinen ruletti myös Petanderin tekemiä

On Biisin takana.Kysykää Costilta.

• Mä vaan
        Ainoa kirjoitti:

On Biisin takana.Kysykää Costilta.

että teksti olis osittain tai jopa kokonaan Jukka Lewiksen (Yö:n basisti) käsialaa. Kansipapeissa tosin lukee säv/san/sov. Markku Petander

• Mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

että teksti olis osittain tai jopa kokonaan Jukka Lewiksen (Yö:n basisti) käsialaa. Kansipapeissa tosin lukee säv/san/sov. Markku Petander

taas on kokonaan Petanderin.

• gipsonrock

Mulla taas on sellasta tietoa,että todellisuudessa kertosäkeistö eli säv./san:Jukka Lewis.Juki oli keksiny joskus jenkeissä olleessaan ilahduttaa Popedan poikia,niin oli kehitellyt tollasta meininkiä.

• popedafanittaja

ja sillä siisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7683
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4067
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3630
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      3117
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2732
    6. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2614
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2603
    8. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      37
      2572
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      137
      2540
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2489
    Aihe