Hei kaikki Tampereen seudulla asuvat kissanomistajat! Osaatteko suositella hyvää kissoihin erikoistunutta eläinlääkäriä?
En hae kalleinta, tai halvinta lääkäriä, vaan hyvää kissoihin erikoistunutta eläinlääkäriä!
Hyvä KISSAeläinlääkäri/ Tampere?
3
690
Vastaukset
- mamma
ainakin Hakametsän klinikalla osataan hoitaa kissapotilaat todella asiantuntevasti.
- kisuluikkunen
itse olen ollut erittäin tyytyväinen Kangasalalaiseen eläinlääkäri Kristiina Törmään, hän muunmuassa pelasti sairaan kissamme melko varmalta kuolemalta, tosin viikon hintakin oli lähempänä kahta tonnia. Törmällä on jonkin verran asiantuntemusta kissoista, joka on harvinaista, olen huomannut. Yksikin eläinlääkäri ei tiennyt mikä on nelosrokote kissalle. Tuo kuuluu mielestäni perustietoihin? Itse tosin asun Kangasalla, joten Törmä on "luonnollinen" valinta, hän ei tosin ole sieltä halvimmasta päästä. Olen myös kuullut hyvää tuosta hakametsästä, itse en ole käynyt siellä.
- Annika
Toinen huippuhyvä eläinlääkäri Kangasalla on Ari Sainio. Ei ole erikoistunut pelkkiin kissoihin, mutta olen käyttänyt siellä monenlaisia eläimiä, ja ollut tyytyväinen. Hinnatkin on kohtuulliset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415