Ensin
sinulle säteilin.
Keimailin.
Mieles valloitin.
Pian
Mustassa viitassa hiipien.
Otteeni sinuun kuristin.
Pusersin ja puristin.
Herkyytes tukahdutin.
Sinut verkooni takerrutin.
Vein valosta pois.
Olen paha.
Olen ruma.
Tuoden tuhoa ja tuskaa.
Ei uskoa
huomiseen.
Siihen haaveilemaasi rakkauteen.
Itketin itseänikin.
Pahatar
6
247
Vastaukset
- Minänoita
en taida ihan
uskoa kaikkea
runossasi kerrottua
pahuudesta ja rumuudesta,
rankka itsekritiikki sinulta..
Silti pidin tästä!- risu
Sisäinen rumuus on ruminta kaikesta.
Saa aikaan suuria pahanolon aaltoja ja itsesyytöksen hyökyjä.
Terveisin tänään hyvin surullinen risu
- lindalinda1
satuttavaa luettavaa
' itketin itseänikin '
Niin tutulta kuulostaa, kuin koko runosikin.- risu
sen verran inhimmillisyyttä vielä jäljellä, kaiken alla, että oma itkukin irtoaa.
Kiitos kun taas kävit.
Ruodit tunteesi kuin savusilakan.
Niin on joskus hyvä tehdä.
Asteikolla Rankka - hyvä, tuli tasapeli.
Miä pirin!- Flau
Itku pois, Iita. Tämä on jo tällaisenaan erinomainen. Mutta kun olen se mikä olen, niin vaadin vielä rankempaa self-terrorisointia tilalle.
Hassua, pitkään aikaan ei ole ollut mitään mooveja mulla ineksessä, mutta nyt sitten tällainen. Jes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2115204Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464970Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2042781Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352368- 652002
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1111880- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841333Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2941102