Sopiiko kaksosmies (nousumerkki rapu) ja neitsytnainen(nousumerkki leijona) yhteen? Onko kokemusta tai tietoa?
Kaksonen ja Neitsyt
2
948
Vastaukset
- leijonan kanssa
ja hyvin meni kunnes hän nukkui pois. Hyvät ihmiset älkää antako näiden horoskooppien ohjailla elämäänne koska on niin paljon nuuta josta nauttia. Liian pitkälle meno horoskooppien mukaan vain rikkoo hyviä suhteita jotka voisivat olla antoisia. Joskus on kyllä tarpeen katsoa sitä omaa itsekkyyttä miten kumppaniaan kohtelee. Ei aina tarvitse olla oikeassa, voi kyllä joustaakin, eikä haluta omaa ehdotonta nousukasmaista oman edun tavoittelua. Järki käteen ja antaa kumppanille arvoa.
- JenniEmilia
heippa! Itse olen kaksosnainen ja yli 2vuotta seurustellut neitsyt miehen kanssa. Mummoni on kaksonen ja pappani on neitsyt he ovat olleet naimisissa kohta 50vuotta:)
Neitsyt ja kaksonen puhuu syvällisesti asioista. Joskus neitsyt piilottelee asioita eikä halua huolestuttaa mutta kaksonen huomaa yleensä asian. Näin ainakin minulla ja miehelläni, ja mummollani ja papallani. Äitini sanoo aina että minä ja mieheni olemme juuri samanlaisia kuin pappani ja mummoni:D Olen kyllä sen itsekkin huomannut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820