Hyvä induktiotaso haussa hyvään hintaan. Mistä ja millä rahalla olette omanne ostaneet? Itseä kiinnostaa nyt Ikean 77x35 induktiotaso. Jollain varmaan tuokin on?
IKEAN INDUKTIOTASOT?
5
5982
Vastaukset
- myös tuota
harkitsen
- määkin
Edes Vaavulla?
- Induktioon ihastunut
Ikean malli on linkissä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60125728
Varmaan ihan hyvä liesi... 3-levyinen ei minulle riittäisi kaikkina päivinä.
Ei näissä kummallisia eroja taida olle. kiertele kauppoja ja valitse sellainen, joka sopii kalusteisiin ja kukkarolle. Älä kuitenkaan suotta hanki "sekaliettä" - kaikki tuttuni, jotka ovat valinneet sekalieden, ovat katuneet valintaa.
Itselläni on Electrolux EHD6685P. Täydellinen kapine ;-))
- mutta päädyttiin
samanhintaiseen Nutid HB I4 malliin jonka ainoat erot (valmistajahan on sama) taitavat olla tuo 4 vs. 3 keittoaluetta hieman eri tehoilla ja erilainen reunus (Nutidissa edestä hiottu/fasetti kun taas Framtidissa kehys). Todella tyytyväisiä ollaan oltu, kosketussäätimet toimivat hyvin, tehoja riittää (esim. boosterilla vesi kiehuu teenkeitintä nopeammin) ja muutkin ominaisuudet omaan käyttöön vallan riittävät riittävät (ajastin, lapsilukko ja esim. varoittaa jos tason päälle heittää/jättää jotain ylimääräistä, vaikkapa lehden) ja on myös hiljaisemmasta päästä noita induktiotasoja (kaverilla electrolux/aeg taso sirisee tuplasti enemmän).
- induktiotaso
Vertailu, jossa mukana 299 euron IKEAN induktiotaso löytyy täältä: http://www.tts.fi/kauppa/etusivu/induktiokeittotasojen-vertailu-2.html
eli ..TTSn vertailun mukaan IKEAn taso on muita hitaampi, keittoalueiden tehot olivat pienemmät kuin valmistaja ilmoitti, toiminnot olivat perustasoa ja muun muassa keittotason pinta lämpeni muita enemmän keittoalueita käytettäessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789