Koska Playstation 3:lle tulee kunnollinen autopeli, missä on mm. Brabus TKR, ja yli 750 muuta autoa.
Formula 1 muuten ihan paska peli verratuna Test Drive Unlimitediin xboxin parasn peli ihan ylivoimasesti.
Koska Playstation 3:lle tulee kunnolinen
2
316
Vastaukset
- mitäh?
PS3:lle ei tule pelejä jotka sisältävät täysin mallinnettuja autoja samoissa lukumäärissä kuin edellisissä konsoliversioissa.
Yhden auton mallinnukseen menee aikaa 180 kertaisesti mitä aiemmin on mennyt, koska mallinnukset tehtävä 1080p tasoon eli Full HD kuvaan sopivalla täyspiirrolla.
Onko siis järkevää käyttää aikaa automäärään aikaa vai muuhun laatuun karsien samalla vaikka ne lada-sarjan kotterot pois pelistä?
Pelien lisä-osoiden hankkiminen on nettiaikaan yleistymässä ja saattaahan olla, että ratojen latausmahdollisuuden lisäksi voi olla saatavilla uusia autojakin mallinnettuna tulevaisuudessa sikäli kun virtuaaliautot sinällään mitään autoja ovat.
Kolarimallinnokset on autoa ajamattomalle hyvinkin tärkeitä ja vaaditaan mahdollisimman realistista mallinnosta joka olisi pelissä todellakin ikävää viihdettä.
Kun oikeasti auto ajetaan toisen perään tai kaiteeseen melko pienelläkin nopeudella (50km/h on jo kova vauhti) niin matkanteko loppuu yleensä siihen.
Räiskintäpeleissäkin realistinen idea ei toimi, koska yksikin luotiosuma itseen, tappaa tai tekee toiminnan erittäin hankalaksi edetä ryömimällä ja vuosien jälkeen saattaa kävellä tai ei koskaan.
Autopelit ovat viihdettä ja pysyköön sellaisena.
Kokeile Full HD TV:llä GT Prog. ja nautiskele! Parinkympin peli ei ole raju sijoitus ja mielestäni halpaa huvia Full teräväpiirtona. - F0ssu
se sitten mikään yllätys, tääkin vaan mielipide asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559