Ehdotuksia popedan pojille

Mä vaan

Costellokin täällä joskus vierailee.... Olis kiva jos setti olis reilusti muuttunut syksyllä kevääseen ja kesään verraten....

Ymäärrän toki että monet kestosuosikit on pakko soittaa...


Mutta mukana vois olla uusia biisejä uudelta levyltä.. Siis muitakin kuin nää mitä on soitettu nyt kesällä.

ja sitten ees joitain näistä biiseistä jos saisi settiin niin se olisi todella mahtavaa ja tosi jees!

Suuret setelit (laulajana esim. Lacu ja rummuissa Pate)

Raswaa koneeseen

Silirimpsis hei

Soittomatkalla

Olen valmis

Palle and the boys

Kellot Lyö

Eläinten vallankumous

Tää on se yö

Pohjantähden alla

Christina

Synnyimme lähtemään

Lauri Moskovassa

Apen ja Riitan surullinen tarina

20 v sikana

Ukkometso

Sä lähdit taas

4711

Kauheeta ja kamalaa

Kirje

Mää ja tapparan mies

Kotiin

Kuinka kummassa voikin käydä näin

Oodi makkaralle

Uskon Rolling Stonesiin

Mustameri ja mies

Ikurin mimmi

Savusuudelma

Lemmenkipee menninkäinen

Taas kutsuu mua maantie

Reino

Toki kaikkia ei pysty settiin ottamaan, mutta ees osa kiitos!

ja settilista vois olla joka keikkapaikalla hieman erilainen. Kaikille ei oo sillä väliä mutta ite tuun varmaan taas olemaan useammalla keikalla, joten olisi kiva että ei joka ilta soisi kaikki samat rallit.

4

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tate 37

      kuinka kummassa voikin käydä näin,nysse tulee,liian kiltti mies,hjulapataa olis tosi kova revitys ja vielä vaikkapa, jäin täryjyrän alle pispalassa.

    • popedafani

      tulevien keikkojen biisilista tule suurelta osin koostumaan uuden levyn biiseistä,no tietenkään se ei kata kaikkea.
      Mun mielestä viimeaikojen keikoilla on ollut ihan hyvät setit,alku Raakalla voimalla jne.Mistä yleisö on lähtenyt hyvin mukaan.
      Katsellaan mitä uusin tuo mukanaan uskoisin ,että setit tämän myötä muuttuu aika totaalisesti,mut katsellaan ja kuunnellaan mitä tulee,hyvää ainakin sehan on selvä.

      • Mä vaan

        oli monipuolinen ja loistava, mutta kun näki kevään ja kesän aikana viisi huippukeikkaa jotka alkoi joka kerta Raakaa voimaa biisillä ja setit oli periaatteessa aina samoja. Biisien järjestys saattoi hieman vaihdella ja joskus joitain biisejä oli tiputettu aikataulun tai tilaisuuteen sopimattomuuden vuoksi pois.

        Setit päättyi aina niin että ekan encoren veti Mellu ja se biisi oli aina Tango pelargonia, sit Costello ja se oli aina kun Mies unelmoi, sitten Lacu&Hän on täällä tänään ja lopuksi Pate veti Dadaan, Tahdotku mut tosiaan tai Repen ja Lissun. Ratinassa oli otettu uutena vanhana biisinä settiin lopetusbiisiksi Elämässä pitää olla runkkua.

        Joillain keikoilla kuultiin Sä lähdit taas ja Synnyimme lähtemään , esim. Kaarinassa ja Hesassa Tavastialla.


      • popedafani
        Mä vaan kirjoitti:

        oli monipuolinen ja loistava, mutta kun näki kevään ja kesän aikana viisi huippukeikkaa jotka alkoi joka kerta Raakaa voimaa biisillä ja setit oli periaatteessa aina samoja. Biisien järjestys saattoi hieman vaihdella ja joskus joitain biisejä oli tiputettu aikataulun tai tilaisuuteen sopimattomuuden vuoksi pois.

        Setit päättyi aina niin että ekan encoren veti Mellu ja se biisi oli aina Tango pelargonia, sit Costello ja se oli aina kun Mies unelmoi, sitten Lacu&Hän on täällä tänään ja lopuksi Pate veti Dadaan, Tahdotku mut tosiaan tai Repen ja Lissun. Ratinassa oli otettu uutena vanhana biisinä settiin lopetusbiisiksi Elämässä pitää olla runkkua.

        Joillain keikoilla kuultiin Sä lähdit taas ja Synnyimme lähtemään , esim. Kaarinassa ja Hesassa Tavastialla.

        keikkoja tosiaan tullut tänävuonna nähtyä useampia ja näinhän ne on menneet,eiköhän tuohon muutosta tule nyt sitten uuden levyn myötä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe