Hiljaisuus laskeutui
kuin valo taipui
illan varjoon
niin kevyenä
niin raikkaana
saapui kätesi koskettamaan
sykkivään rintaani
pehmentäen
päivän raskaan uurnani
purppuraan peittyi
huulien poimut
taipui vartaloiden
uumat toisiinsa
katsoi ilta yötä
kutsui sydämet
toisiaan väreiden
aaltoihin
vaahtoaa sisäisen
myrsky
kutsuen toistaan
aukaisemaan yön
tummat verhot
ja uurnaiset maat
näin valollaan
sytyttäen
rakkauden polut näin
palamaan
sekä päivän päättyneen
joka huomiseen
johdattaa
hellään huomaan
kun kahdet kietoutuu
virran sykkeeseen
alastomuus johdattaa
peittoaa vaippaansa
yöstä aamuun herävään.
Sinä olet ikuinen
uurnani
elävänä
vapaana
kuin vangittuna
Minun Elämässäni
happeni jota hengitän
-älä vain lähde
Jää.
Jää.
10
258
Vastaukset
- Minänoita
olipas kaunis
pyyntö,noita
on suorastaaan
mykistynyt täällä
työn äärillä..
sanoisinko jo
huomenta! - lindalinda1
Et pääse näköjään tuosta uurnasta eroon, se
tuntuu kulkevan mukanasi koko ajan.
' minun elämässäni
happeni jota hengitän
älä vain lähde
jää '
Tuo olisi jo yksistään riittänyt rakkausrunoksi,
koskettavat lauseet.Hyvä ystävä,kaikella on
tarkoituksensa ja rajat.
Niin myös tällä,joka ei ehkä
ole loppua saanut.
Kaikkea hyvää Sinulle.
- kaaru
ihan mykistyneenä
luen kaunista
koskettavaa tarinaa
jonka olet yön
hiljaisina hetkinä
kirjoittanut
näen kahden ihmisen
kietoutuneena
toisistaan tukea
etsien
tuntevan sydämen
lyönnit läheisyydessä
rakkaan ihmisen
antaen yön pimeyden
peittää hellyydellään
heräten uuteen aamuun
tuntemaan Sinä olet
vielä siinä
tänäänkin
onnellisena
kosketan kättäsi
upea runo dolan - runo64-1
..kaunis toivomus,koskettava.
olet ottanut uurnan mukaan
mikä tekee tai lisää sen herkkyyden
runoihisi.
meinasin antaa palautteen edelliseen
runoosi mutta siinä oli liikaa sellaista
mikä tuntui itseekin koskettavalta.
kumminkin runo sinulta-vahvoja lukuelämyksiä
monellakin tapaa.
hyvä dolan!!!Minä Kiitän Sinua herkistä
sanoista,jotenkin vain
tuntuu...että olenko
tätä vielä saattanut
aivan loppuun asti.
Vielä jatkosta en
osaa sanoa,olen
- nuoralla.
Kaikkea hyvää Sinulle
myös jatkossa.
Tämä valoisa runo tempaa lukijan mukaansa,
antaa mielikuvitukselle vallan.
Hienoa työskentelyä on kynäsi jälki jälleen tehnyt,
tässä runo miun makkuun!Juuri näin on tai oli tarkoituskin,
sillä lukijallekin täytyy
antaa siivet toisinaan.
Minä nöyrästi Kiitän
Sinua ja toivotan
hyvää sydämeesi.
ps.Kuka sytytti valot...
...-odotuttaa
...- saapuuko sytyttäjä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
