Jää.

Hiljaisuus laskeutui
kuin valo taipui
illan varjoon

niin kevyenä
niin raikkaana
saapui kätesi koskettamaan

sykkivään rintaani
pehmentäen
päivän raskaan uurnani

purppuraan peittyi
huulien poimut
taipui vartaloiden
uumat toisiinsa

katsoi ilta yötä
kutsui sydämet
toisiaan väreiden
aaltoihin

vaahtoaa sisäisen
myrsky
kutsuen toistaan

aukaisemaan yön
tummat verhot

ja uurnaiset maat
näin valollaan
sytyttäen

rakkauden polut näin
palamaan
sekä päivän päättyneen
joka huomiseen
johdattaa

hellään huomaan
kun kahdet kietoutuu
virran sykkeeseen
alastomuus johdattaa

peittoaa vaippaansa
yöstä aamuun herävään.

Sinä olet ikuinen
uurnani

elävänä
vapaana
kuin vangittuna

Minun Elämässäni

happeni jota hengitän

-älä vain lähde

Jää.

10

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minänoita

      olipas kaunis
      pyyntö,noita
      on suorastaaan
      mykistynyt täällä
      työn äärillä..

      sanoisinko jo
      huomenta!

      • Kiitän Sinua ilahduttavista
        sanoistasi
        toivotan :Hyvää yötä.


    • lindalinda1

      Et pääse näköjään tuosta uurnasta eroon, se
      tuntuu kulkevan mukanasi koko ajan.

      ' minun elämässäni
      happeni jota hengitän
      älä vain lähde
      jää '

      Tuo olisi jo yksistään riittänyt rakkausrunoksi,
      koskettavat lauseet.

      • Hyvä ystävä,kaikella on
        tarkoituksensa ja rajat.

        Niin myös tällä,joka ei ehkä
        ole loppua saanut.

        Kaikkea hyvää Sinulle.


    • kaaru

      ihan mykistyneenä
      luen kaunista
      koskettavaa tarinaa
      jonka olet yön
      hiljaisina hetkinä
      kirjoittanut

      näen kahden ihmisen
      kietoutuneena
      toisistaan tukea
      etsien

      tuntevan sydämen
      lyönnit läheisyydessä
      rakkaan ihmisen
      antaen yön pimeyden
      peittää hellyydellään

      heräten uuteen aamuun
      tuntemaan Sinä olet
      vielä siinä
      tänäänkin

      onnellisena
      kosketan kättäsi

      upea runo dolan

      • Kiitän kommentistasi ja
        kosketuksestasi.

        Hyvää toivotan.


    • runo64-1

      ..kaunis toivomus,koskettava.
      olet ottanut uurnan mukaan
      mikä tekee tai lisää sen herkkyyden
      runoihisi.
      meinasin antaa palautteen edelliseen
      runoosi mutta siinä oli liikaa sellaista
      mikä tuntui itseekin koskettavalta.
      kumminkin runo sinulta-vahvoja lukuelämyksiä
      monellakin tapaa.
      hyvä dolan!!!

      • Minä Kiitän Sinua herkistä
        sanoista,jotenkin vain
        tuntuu...että olenko
        tätä vielä saattanut
        aivan loppuun asti.

        Vielä jatkosta en
        osaa sanoa,olen
        - nuoralla.

        Kaikkea hyvää Sinulle
        myös jatkossa.


    • Tämä valoisa runo tempaa lukijan mukaansa,
      antaa mielikuvitukselle vallan.

      Hienoa työskentelyä on kynäsi jälki jälleen tehnyt,
      tässä runo miun makkuun!

      • Juuri näin on tai oli tarkoituskin,
        sillä lukijallekin täytyy
        antaa siivet toisinaan.

        Minä nöyrästi Kiitän
        Sinua ja toivotan
        hyvää sydämeesi.

        ps.Kuka sytytti valot...
        ...-odotuttaa
        ...- saapuuko sytyttäjä ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe