Anssi Tähtinen

taas loikataan

Taas tämä paikallispoliitikko vaihtaa puoluetta. Tuleekohan nyt mitään bonuksia, kuten edellisessä loikassa. Silloinhan tehtiin kaupungin työpaikoissa uusia järjestelyjä, jo sovittuihin. Toiset sai väistyä tieltä. Sääli oli sairautta

Samoin kävi asunto asioissa, joka liittyi läheisesti myös noihin työjärjestelyihin. Silloisessa asuntolautakunnassa oli viisi jäsentä. Tähtisen asunto asia meni poikeuksellisesti jopa äänestykseen. Se hyväksyttiin äänin 3-2, ja taas sääli oli sairautta. Eikä näistä urputeta.

Asian teki vielä poikkeukselliseksi että ennen asutolautakunnan kokousta kolme demarien jäsentä joutui pitämään oman kokouksen, ja sielläkin äänestämään. Tulivat toki yksimielisinä asuntolautakunnan kokoukseen. Mutta kun säännökset olivat aika selkeät, tuntui aika ihmeeliseltä.

Toki paikallispoliitiikkakin tarvitsee väriä. Mutta tarvitseeko joka asian vastarannan kiiskeä. Etenkin sellaista joka vaihtaa leiriä, kun hyötyy siitä itse, ja taitaa silloin nuo poliittiset mielipiteet ja kuntalaisten hyvinvointi jäädä toiseksi.

14

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anssi Tähtinen

      Kiitän asiallisista kannanotoista sekä kiinnostuneisuudesta toimintaani. On hyvä että et ole millään lailla katkeroitunut ja olet elämässäsi onnistunut. Tietoisuutesi asioistani on paremmat kuin minulla itsellän, joten olisi mukava saada yhteystietosi, jotta voisin päivittää itsekin mitä milloinkin on tapahtunut.

      Vaikkei kaikki väittämäsi perustukkaan totuuteen, niin on myönnettävä että olet pitkälti oikeassa. Etenkin siinnä ,että olen vastustanut monia hankkeita jotka ovat mielestäni olleet huonosti valmisteltuja, tai olleet kuntalaisten edun mukaisia. Esim. kuntaliitos, jossa ei kystä kuntalaisilta mielipidettä kansanäänestyksenkautta. Tai kansanterveystyön kuntayhtymään mukaan menemistä, niin että asialle ei laiteta mitään tavoitteita, eikä myöhemminkään arvioida miten asiassa ollaan onnistuneet. Olen nimimerkin kanssa erimieltä jos väität perusterveydenhuollon parantuneen kuntayhtymän ja nyt myöhemmin kuntaliitoksen myötä.
      Järjettömänä näen myös lahjoittaa erikoissairaanhoidon kuntayhtymälle kahdenvuoden aikana noin 2 milj. € saamattomista palveluista. En myöskään näe järkevänä sitä, että Kuusankosken kaupungin- hallitusta johdetaan muualta kuin Kuusankoskelta käsin. Vastustin myös varsin kattavaa maahanmuutto-ohjelmaa, joka olisi lisännyt kuntien menoja varsin rajusti. Itsekin olen elänyt siirtolaisena vieraassa maassa, eikä minulla ole mitään ulkomaalaisia vastaan.
      Ensikädessä on kunnan selviydyttävä sen perustehtävistä, kuten opetuksen järjestämisestä sekä terveydenhuollosta, vanhustenhuollosta, sekä kunnallistekniikasta mitä kunta tarvitsee.
      Kulttuuripalvelutkin vaativat euroja.

      ”Leirin vaihtamisesta” todettakoon, että sos.dem. puolueen paikallisjärjestö on tehnyt päätöksen ettei aseta allekirjoittanutta ehdolle seuraavissa kunnallisvaaleissa. Siitäkin huolimatta vaikka olen noudattanut sos.dem. kunnallisjärjestön hyväksymää kunnallispoliittista ohjelmaa, sekä järjestöpäätöksiä koskien kuntaliitosta sekä Kouvolan hallinto-oikeuden päätökseen yhtymisestä, kotikunta ja vaalikelpoisuus asiassa.

      Sitä vastoin päätöksiä rikkoneet säilyttivät paikkansa hallituksessa ja heidän lisäksi nostettiin hallitukseen järjestön puheenjohtaja, joka itse johtokunnassa esitti hallinto-oikeuden päätöksen hyväksymistä ja hallituksessa äänesti toisin.

      Olisi hyvä tietää missä muissa asioissa olen ollut vastarannan kiiskinä, ja onko toimintani yllä mainituissa asioissa ollut nimimerkin mielestä moitittavaa ja omanedun ajamista.

      Anssi Tähtinen

      • HukkaW

        "Etenkin siinnä ,että olen vastustanut monia hankkeita jotka ovat mielestäni olleet huonosti valmisteltuja, tai olleet kuntalaisten edun mukaisia."


      • gghhjjkk

        höpö, höpö ja seli seli! Ei tule ääntä e i !


      • dothefake
        HukkaW kirjoitti:

        "Etenkin siinnä ,että olen vastustanut monia hankkeita jotka ovat mielestäni olleet huonosti valmisteltuja, tai olleet kuntalaisten edun mukaisia."

        Kerrankin rehellinen poliitikko. Tunnustaa vastustaneensa hankkeita, jotka ovat kuntalaisten edun mukaisia.


      • aklom
        dothefake kirjoitti:

        Kerrankin rehellinen poliitikko. Tunnustaa vastustaneensa hankkeita, jotka ovat kuntalaisten edun mukaisia.

        Ihan oon äimistynyt minäkin! Olen tätä miestä pitänyt huu-haana mutta nyt sitten ilmoittaa ihan reippaasti tuon, että on vastustanut hankkeita , jotka ovat kuntalaisten edun mukaisia?!Tiedoksi Anssille ei kannata bannata tuota laittamaasi viestiä se on jo minulla (kin) tulostettuna... sen sijaan ilmoitat jossakin lehdessä ettet ole koskaan moista lausuntoa antanut saati kiirjoittanut!Epäilet vaalien alla tehdyksi sabotaasiksi... Kaikki uskovat ilman muuta ettet ole kirjoittanut vastinettasi vaan sen on nimissäsi joku ilkeämielinen tehnyt! Ei nimittäin ole ilmaisu eikä asia tyyli yhtään Anssi Tähtisen näköinen... :)


      • HEH HEH!
        aklom kirjoitti:

        Ihan oon äimistynyt minäkin! Olen tätä miestä pitänyt huu-haana mutta nyt sitten ilmoittaa ihan reippaasti tuon, että on vastustanut hankkeita , jotka ovat kuntalaisten edun mukaisia?!Tiedoksi Anssille ei kannata bannata tuota laittamaasi viestiä se on jo minulla (kin) tulostettuna... sen sijaan ilmoitat jossakin lehdessä ettet ole koskaan moista lausuntoa antanut saati kiirjoittanut!Epäilet vaalien alla tehdyksi sabotaasiksi... Kaikki uskovat ilman muuta ettet ole kirjoittanut vastinettasi vaan sen on nimissäsi joku ilkeämielinen tehnyt! Ei nimittäin ole ilmaisu eikä asia tyyli yhtään Anssi Tähtisen näköinen... :)

        NO JOPAS JOTAIN. TIUKKAA TAVARAA.
        PERSUT TAIS VAAN TAAS PETTÄÄ ÄÄNENSTÄJÄNSÄ TUOSSA VASTUUNKANNOSSA, NIIKUIN TEKIVÄT JO NOISSA KUNNALLISVAALEISSAKIN.


    • ranppe

      Anssi miten sun mielestä demokratia toimii?
      Miksi "sossut" ei sua enää listoilleet olisi halunneet?
      Ihanko varmasti olet toiminut niinkuin on oikein ollut ?
      Kyllä sun täytyy peiliin katsoa ja miettiä mikä on mennyt vikaan jos sua nyt hyljeksitään.
      Kiva on se, että olet löytänyt jonkun joku suhun luottaa ja olet taas ehdokkaana. Kohtahan se sitten nähdään miten äijän käy! Onnea valitsemallesi tielle...

    • juice leskinen

      voi kirjoittaa tänne mitä tahansa kenen tahansa nimellä. on muutes laitonta. monet päättäjät varmasti lukevat näitä kirjoituksia. ehkä jopa itsekin kirjoittelevat tänne. kenkään kirjoitustyylistä tai asiasisällöstä ei voi sanoa onko se hänen kirjoittamaansa vaiko jäljiteltyä. onko joku kenties saanut vaikutteita toisen kirjoituksesta. tätähän tapahtuu kaikkialla kaiken aikaa. kuusankoskella vaan on suht pienet ympyrät. toisen suusta saattaa kuulla saman asian lähes samalla tavalla... mut on kyl törkeetä jos toisen nimellä kirjottelee!

      • keppola

        Arvoisa Juice Leskinen...
        Tuo nimimerkki Anssi T on kyllä taatusti se one and only Anssi T. siitä on ihan turha alkaa sinun jankkaamaan! teoriassa toki voi olla kuka vaan mutta ei juuri tässä kohtaa.
        Siinä ei ole mitään epäselvyyttä, ainoastaan herralle on sattunut tuo pieni lipsahdus kuntalaisten eduista... on lienee yrittänyt kirjoittaa jotain ihan muuta....
        sinun nimimerkkisi lienee keksitty...


      • juice leskinen
        keppola kirjoitti:

        Arvoisa Juice Leskinen...
        Tuo nimimerkki Anssi T on kyllä taatusti se one and only Anssi T. siitä on ihan turha alkaa sinun jankkaamaan! teoriassa toki voi olla kuka vaan mutta ei juuri tässä kohtaa.
        Siinä ei ole mitään epäselvyyttä, ainoastaan herralle on sattunut tuo pieni lipsahdus kuntalaisten eduista... on lienee yrittänyt kirjoittaa jotain ihan muuta....
        sinun nimimerkkisi lienee keksitty...

        että lipsahdus siinä on päässyt tapahtumaan. tyhmää tarttua siihen kun kuitenkin tajuaa mitä tarkoittaa. yksi virhe ja heti ollaan anonyyminä kimpussa kuin hyeenat.

        ei oo keksitty. *sormet ristissä* vannon kautta kiven ja kannon. tein elvikset.


    • kusettaa

      sairaanhoitopiirin sopimuslaskutuksessa, ammattikorkeakoulun sijoituspäätöksissä ja kaupunginvaltuutetun tosiasiallisessa kotipaikassa. Viimeisin vitsi on se, että KSS:n Energian hallitukseen pitäisi saada ns. alan asiantuntijoita, jolloin kuntien omistamasta energiayhtiöstä saadaan omistajien edustajat ulos.

      Mitä yhteistä näillä asioilla on? Kaikissa on touhunnut Laajakoskella asuva ns. kuusankoskelainen demaripoliitikko.

    • Hyvä anssi jatka!

      Anssi on mies paikallaan jatkossa tulee myös hänelle äänet. Turha moittia anssia hän on kuntalaisten asialla.

    • äänet antanut

      Jatka Anssi samaan tyyliin!

      • Kas kas

        Anssi Tähtinen on ajanut viime vuosina kuusankoskelaisten ja nyttemin tavallisten keskiverto kouvolalaisten etuja valtuutettuna ja kaupunginhallituksen jäsenenä.

        Kaikista venkuloista ei voi samaa sanoa. Terveisiä Kotkan pojille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe