Törmäsin verkossa tällaiseen hauskaan kirjaan kuin Jens Lapiduksen Rahalla saa:
http://www.aanikirja.fi/product.php?isbn=9789520100797
Mutta missään ei ole siitä mitään keskustelua.
Onko joku lukenut? Siitä sanottiin, että olisi kokaiinipöllyinen odysseia ja että sijoittuu Tukholmaan. Kuulostaa hyvältä, mutta onko se? En viitsisi sikaa säkissä ostaa, eikä sitä ole kirjastossakaaan.
Jens Lapiduksen Rahalla saa - tietääkö kukaan?
3
325
Vastaukset
- divarista
Minulla sattuu olemaan sen Lapiduksen kirjan ennakkokappale - ostin sen divarista, vaikka kirjassa lukee päällä "Ennakkokappale. Ei myyntiin." :)
No, parempi mulle!
Olen nyt aloittanut sen, enkä pysty edes nukkumaan, sen verran se on imaissut mukaansa. Kerron sitten lisää kun olen lopettanut!- olen lukenut
Mahtava jännäri! Enempää en osaa sanoa kuin että mitään vastaavaa en ole lukenut. Viihdettä, ihan vaan sellaista, mutta koskan en ole samaistunut rikollisiin siinä määrin kuin sen kanssa!
- scarabaeus
Ai täällähän on tästä Jens Lapiduksen kirjasta
Rahalla saa.
Teksti imaisi kyllä minutkin mukaansa.
Yleensä en niin
dekkareista piittaa lukea, mutta yritän aina
näistä uusista edes joitakin selata pysyäkseni kärryillä,
että missä milloinkin mennään.
Tämä Rahalla saa oli kyllä harvinaisen avartava
lukukokemus kaikinpuolin,
hyvin kirjoitettu ja tässä ajassa.
Jo aiemmin olen laittanut tuonne palstalle
Jännitys ja dekkarit
oman arvioni. Se on siellä kohdassa
ajan henki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876