Törmäsin verkossa tällaiseen hauskaan kirjaan kuin Jens Lapiduksen Rahalla saa:
http://www.aanikirja.fi/product.php?isbn=9789520100797
Mutta missään ei ole siitä mitään keskustelua.
Onko joku lukenut? Siitä sanottiin, että olisi kokaiinipöllyinen odysseia ja että sijoittuu Tukholmaan. Kuulostaa hyvältä, mutta onko se? En viitsisi sikaa säkissä ostaa, eikä sitä ole kirjastossakaaan.
Jens Lapiduksen Rahalla saa - tietääkö kukaan?
3
354
Vastaukset
- divarista
Minulla sattuu olemaan sen Lapiduksen kirjan ennakkokappale - ostin sen divarista, vaikka kirjassa lukee päällä "Ennakkokappale. Ei myyntiin." :)
No, parempi mulle!
Olen nyt aloittanut sen, enkä pysty edes nukkumaan, sen verran se on imaissut mukaansa. Kerron sitten lisää kun olen lopettanut!- olen lukenut
Mahtava jännäri! Enempää en osaa sanoa kuin että mitään vastaavaa en ole lukenut. Viihdettä, ihan vaan sellaista, mutta koskan en ole samaistunut rikollisiin siinä määrin kuin sen kanssa!
- scarabaeus
Ai täällähän on tästä Jens Lapiduksen kirjasta
Rahalla saa.
Teksti imaisi kyllä minutkin mukaansa.
Yleensä en niin
dekkareista piittaa lukea, mutta yritän aina
näistä uusista edes joitakin selata pysyäkseni kärryillä,
että missä milloinkin mennään.
Tämä Rahalla saa oli kyllä harvinaisen avartava
lukukokemus kaikinpuolin,
hyvin kirjoitettu ja tässä ajassa.
Jo aiemmin olen laittanut tuonne palstalle
Jännitys ja dekkarit
oman arvioni. Se on siellä kohdassa
ajan henki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457