Törmäsin verkossa tällaiseen hauskaan kirjaan kuin Jens Lapiduksen Rahalla saa:
http://www.aanikirja.fi/product.php?isbn=9789520100797
Mutta missään ei ole siitä mitään keskustelua.
Onko joku lukenut? Siitä sanottiin, että olisi kokaiinipöllyinen odysseia ja että sijoittuu Tukholmaan. Kuulostaa hyvältä, mutta onko se? En viitsisi sikaa säkissä ostaa, eikä sitä ole kirjastossakaaan.
Jens Lapiduksen Rahalla saa - tietääkö kukaan?
3
286
Vastaukset
- divarista
Minulla sattuu olemaan sen Lapiduksen kirjan ennakkokappale - ostin sen divarista, vaikka kirjassa lukee päällä "Ennakkokappale. Ei myyntiin." :)
No, parempi mulle!
Olen nyt aloittanut sen, enkä pysty edes nukkumaan, sen verran se on imaissut mukaansa. Kerron sitten lisää kun olen lopettanut!- olen lukenut
Mahtava jännäri! Enempää en osaa sanoa kuin että mitään vastaavaa en ole lukenut. Viihdettä, ihan vaan sellaista, mutta koskan en ole samaistunut rikollisiin siinä määrin kuin sen kanssa!
- scarabaeus
Ai täällähän on tästä Jens Lapiduksen kirjasta
Rahalla saa.
Teksti imaisi kyllä minutkin mukaansa.
Yleensä en niin
dekkareista piittaa lukea, mutta yritän aina
näistä uusista edes joitakin selata pysyäkseni kärryillä,
että missä milloinkin mennään.
Tämä Rahalla saa oli kyllä harvinaisen avartava
lukukokemus kaikinpuolin,
hyvin kirjoitettu ja tässä ajassa.
Jo aiemmin olen laittanut tuonne palstalle
Jännitys ja dekkarit
oman arvioni. Se on siellä kohdassa
ajan henki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983