http://www.youtube.com/watch?v=MZm037jPNgc&NR=1
Mikä on tehokkain vahti?
Koiran hyökkäys tyyli
15
385
Vastaukset
- tuo...
...vahtimiseen liittyy?
- EI VAHDI.
En tiedä mitä sun linkissä nkyy enkä välitäkkään, mut sen sanon et jos sulla on koulutettu vahtikoira, se ei saa hyökätä missään tilanteessa.
Sen pitää päästää esim, tunkeilijat sisälle ja vasta niiden poistuessa pysäyttää varkaat.
Mutta ei silloinkaan hyökkäämällä vaan harkitusti.- esitän sitten
asia näin, mikä noista olisi tehokkain suojelemisessa?
- tiedä...
esitän sitten kirjoitti:
...mutta eiköhän Belgianpaimenkoirat ole
nykyisin aika ylivoimaisia suojelukoiria, tietty
on myös hyviä sakuja, dobbereita, rottiksia ym
suojelu-harrastukseen. - mielessä, vaan
tiedä... kirjoitti:
suojelu-harrastukseen.todellisessa tilanteessa, tuollaista malia iso mies vie kuin "rukkasta", vai viekö?
- tuosta:
mielessä, vaan kirjoitti:
todellisessa tilanteessa, tuollaista malia iso mies vie kuin "rukkasta", vai viekö?
"Polvenkorkuinen" malinois:
http://www.youtube.com/watch?v=LbD3qzMcJxA
Taitaa nykyisin olla yleisin koira viranomaisilla
ja muilla "erikoisjoukoilla". - vaikka kuinka
tiedä... kirjoitti:
suojelu-harrastukseen.http://www.youtube.com/watch?v=EACkIN2rj4o
Dobermann hommissa. - varmaan omat johto
tuosta: kirjoitti:
"Polvenkorkuinen" malinois:
http://www.youtube.com/watch?v=LbD3qzMcJxA
Taitaa nykyisin olla yleisin koira viranomaisilla
ja muilla "erikoisjoukoilla".päätökset tuosta aloituksen linkistä, millä rodulla sitä poweria löytyy. kuva kertoo enemmän kuin sanat.
Muuten, valtiollakin on rajallinen budjetti kun työkoiria ostetaan, toiset maksaa enemmän kuin toiset, sieltä mistä halvalla saa niin otetaan, olisiko näin? - arkipiru
esitän sitten kirjoitti:
avaa linkkejä, joten en tiedä mihin suojeluun koiraa käyttäisit.
Mutta vartiointi tarkoituksessa sakut ja dobbelmannit ovat suotuisia. Myös rotikat ovat hyviä vartioimiseen.
Opaskoiria taas löytyy monestakin rodusta. - varmasti
arkipiru kirjoitti:
avaa linkkejä, joten en tiedä mihin suojeluun koiraa käyttäisit.
Mutta vartiointi tarkoituksessa sakut ja dobbelmannit ovat suotuisia. Myös rotikat ovat hyviä vartioimiseen.
Opaskoiria taas löytyy monestakin rodusta.hyviä suojelijoita ja vahteja luonnostaan, itse
tosin suojelen eläintä, eli koiraani, sen
tehtävänä ei ole suojella minua. - arkipiru
varmasti kirjoitti:
hyviä suojelijoita ja vahteja luonnostaan, itse
tosin suojelen eläintä, eli koiraani, sen
tehtävänä ei ole suojella minua.ole kovinkaan löyhässä.
En nyt ole varma tarkoitusperästäsi; oletko siis joutunut koirinesi hyökkäyksen kohteeksi??? - siis en
arkipiru kirjoitti:
ole kovinkaan löyhässä.
En nyt ole varma tarkoitusperästäsi; oletko siis joutunut koirinesi hyökkäyksen kohteeksi???ollut tämän ketjun aloittaja.
- kunhan kyselen
arkipiru kirjoitti:
ole kovinkaan löyhässä.
En nyt ole varma tarkoitusperästäsi; oletko siis joutunut koirinesi hyökkäyksen kohteeksi???omaksi iloksi, ja muiden suruksi. Minulla on yleensäkin puolueeton näkemys mitä koiriin tulee, jokaisella koirarodulla on paikka tässä maailmassa.
- arkipiru
kunhan kyselen kirjoitti:
omaksi iloksi, ja muiden suruksi. Minulla on yleensäkin puolueeton näkemys mitä koiriin tulee, jokaisella koirarodulla on paikka tässä maailmassa.
olen kanssasi.
Ois ollut mielenkiintoista kuulla mitä tuo ukko puhui,ehkä olisi enemmän irronnut,mistä viimekädessä oli kyse.Purunvoiman ne ilmeisesti mittasi ja vissiin "sähäkkyyden".Siinä taas tulee myös fyysinen puoli kuvaan.
Sekin häiritsi,että toi "mastiffi" nyt ei ollut ihan mastiffi (englannin mastiffi),vaan joku ilmeisesti yleisnimi?
Tehokkain vahti?Riippuu mihin hommaan.Siinäkin myös yksilökysymys.Tuosta filmistä kun ei pysty näkemään kun noit yksilöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929