Moi! olen syönyt aerius tabletteja yhden päivässä 5 päivän ajan, mutta kurkkua kutittaa edelleen. onkohan tämä jotain muuta kuin allergiaa?
aerius ei auta
6
1465
Vastaukset
- välttämättä
kaikkia ja kaikilta oireita poista.
- minä80
Aerius ei ainakaan minulla auta allergiaoireisiin lainkaan - vaikutus on suunnilleen yhtä tehokas kuin kalkkitableteilla. Kokeilepa jotain toista lääkettä - kysy apteekista sellaista jossa on eri vaikuttava aine, vaihtoehtoja kyllä löytyy. Tosiaan kaikki lääkkeet ei toimi kaikille, sen verran yksilöitä me ihmiset ollaan.
- napit...
Mulla samat käytössä, ja ite otan 2 joskus, jos siltä tuntuu. Mulle kun lääkäri sanoi, että voi ihan hyvin ottaa 2 kerrallaan, jos tuntuu että yhdestä ei ole apua.
Mulla tuo allergia ilmenee vain kurkun tukkoisuutena, enkä noita lääkkeitä edes syö joka päivä, korkeintaan kerran viikossa, jos sitäkään...eli silloin kun tarve vaatii.- Skeida Airi
Hei!
Kyllä terveyskeskuslekurit noita Airi-nappeja määrää. Ihan tyhjän kanssa! Unohtakaa tollaset paskat. - terveyskeskuksesta
Skeida Airi kirjoitti:
Hei!
Kyllä terveyskeskuslekurit noita Airi-nappeja määrää. Ihan tyhjän kanssa! Unohtakaa tollaset paskat.Mulle nuo on kirjoittanut ihan yksityisen lääkäriaseman lääkäri. Terveyskeskuksesta ei saanu muuta ku Zyrteciä joka on ihan pellejen touhua.
- Airi-mummi
terveyskeskuksesta kirjoitti:
Mulle nuo on kirjoittanut ihan yksityisen lääkäriaseman lääkäri. Terveyskeskuksesta ei saanu muuta ku Zyrteciä joka on ihan pellejen touhua.
Hei, aivan sama kuka Airia määrää. Se ei auta. Ruikuta vaikka Nasonexia, jos esim. polypoosi.
Tai hanki kunnon antihistamiinit. Airi on tosiaan kuin söisi kalkkitabuja, mutta taitaa olla vieläpä kalliimpi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068