Moi! olen syönyt aerius tabletteja yhden päivässä 5 päivän ajan, mutta kurkkua kutittaa edelleen. onkohan tämä jotain muuta kuin allergiaa?
aerius ei auta
6
1422
Vastaukset
- välttämättä
kaikkia ja kaikilta oireita poista.
- minä80
Aerius ei ainakaan minulla auta allergiaoireisiin lainkaan - vaikutus on suunnilleen yhtä tehokas kuin kalkkitableteilla. Kokeilepa jotain toista lääkettä - kysy apteekista sellaista jossa on eri vaikuttava aine, vaihtoehtoja kyllä löytyy. Tosiaan kaikki lääkkeet ei toimi kaikille, sen verran yksilöitä me ihmiset ollaan.
- napit...
Mulla samat käytössä, ja ite otan 2 joskus, jos siltä tuntuu. Mulle kun lääkäri sanoi, että voi ihan hyvin ottaa 2 kerrallaan, jos tuntuu että yhdestä ei ole apua.
Mulla tuo allergia ilmenee vain kurkun tukkoisuutena, enkä noita lääkkeitä edes syö joka päivä, korkeintaan kerran viikossa, jos sitäkään...eli silloin kun tarve vaatii.- Skeida Airi
Hei!
Kyllä terveyskeskuslekurit noita Airi-nappeja määrää. Ihan tyhjän kanssa! Unohtakaa tollaset paskat. - terveyskeskuksesta
Skeida Airi kirjoitti:
Hei!
Kyllä terveyskeskuslekurit noita Airi-nappeja määrää. Ihan tyhjän kanssa! Unohtakaa tollaset paskat.Mulle nuo on kirjoittanut ihan yksityisen lääkäriaseman lääkäri. Terveyskeskuksesta ei saanu muuta ku Zyrteciä joka on ihan pellejen touhua.
- Airi-mummi
terveyskeskuksesta kirjoitti:
Mulle nuo on kirjoittanut ihan yksityisen lääkäriaseman lääkäri. Terveyskeskuksesta ei saanu muuta ku Zyrteciä joka on ihan pellejen touhua.
Hei, aivan sama kuka Airia määrää. Se ei auta. Ruikuta vaikka Nasonexia, jos esim. polypoosi.
Tai hanki kunnon antihistamiinit. Airi on tosiaan kuin söisi kalkkitabuja, mutta taitaa olla vieläpä kalliimpi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182601- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161466
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061344
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998