2 viikkoa

Teuvo

Miten on Bulgarian kävijät, kannattaako varata 2 viikon loma? Saako siellä ajan kulumaan vai pitkästyykö? Mitä aluetta suosittelette ja mitä hotellia? Lähdössä 2 aikuista ja 2 lasta (7 ja 10 v.).

7

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • najaja

Ei kannata mennä 2 viikoksi (ihan max viikko jos "ei mitään kelpaa"). Siellä ei ole muuta tekemistä kuin istuskella meluisassa hotellissa tai vaellella rannoilla. Kahden viikon aikana palaa aivan liian paljon rahaa takseihin.

Lasten kanssa oltiin, eikä ikinä enää...

• 2 viikkoa

Me oltiin ja aika meni nopeasti, ohjelmaan kuului vain auringon ottoa ja löhöilyä. Eikä ollut möly hotelli..

• butty
        2 viikkoa kirjoitti:

Me oltiin ja aika meni nopeasti, ohjelmaan kuului vain auringon ottoa ja löhöilyä. Eikä ollut möly hotelli..

Eikö kansinvälinen lastenkerho ja niiden kovaäänisiin kailotettu möykkä altaalla todellakaan häirinnyt teitä???? Taisitte saada huoneen ei altaan puolelta?

• 588
        butty kirjoitti:

Eikö kansinvälinen lastenkerho ja niiden kovaäänisiin kailotettu möykkä altaalla todellakaan häirinnyt teitä???? Taisitte saada huoneen ei altaan puolelta?

Se oli vaan 3 kertaa päivässä. Huone joka oli tilattu emme saaneet. Perhehuone piti olla, mutta hotelli oli täyteetn buukattu ja olimme 7 kerroksessa, iso huone plus makuuhuone sekä mahtava kattoterassi:} Sinne ei kuulunut mitään.

• kukkuu

Nessebar on näppärä paikka kulkuyhteyksien kannalta. pääsee niin SB.h kuin Burgasiin mukavasti. Nuo "uudemmat" kohteet ovat pienempiä joissa ei ole vielä paljon tuota turisti tarjontaa ja näin voi juuri lapsille tulla tylsää. Ystäväni oli 3 lapsen kanssa viimevuonna St.Vlasissa ja tykkäsi kovasti.

Sit on viel nuo Varnan ympäristön kohteet joista en tänä päivänä osaa varmuudella sanoa. 2 viikkoa on ihan hyvä jos haluaa tosiaan rentoutua kunnolla. ei tarvii sit ohjelmoida itseään viikon aikatauluun.

• Näin tekisin

Ainakin yhdellä matkatoimistolla on parin päivän retki Istanbuliin. Menisin kahdeksi viikoksi pikkupaikkaan kuten Primorsko tai Tsarevo ja sisällytäisin siihen tuon retken. On tosi vaikea sanoa pitkästyvätkö juniorit, heitäkin on niin moneen junaan.

• riittää mainiosti

Olen käynyt 3 kertaa Bulgariassa eri kohteissa, viikko riittää mainiosti. 2 viikkoa olisi liikaa kerralla, ainakin minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      984
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      848
    3. 62
      833
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      794
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      741
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      674
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38