Miten on Bulgarian kävijät, kannattaako varata 2 viikon loma? Saako siellä ajan kulumaan vai pitkästyykö? Mitä aluetta suosittelette ja mitä hotellia? Lähdössä 2 aikuista ja 2 lasta (7 ja 10 v.).
2 viikkoa
7
828
Vastaukset
- najaja
Ei kannata mennä 2 viikoksi (ihan max viikko jos "ei mitään kelpaa"). Siellä ei ole muuta tekemistä kuin istuskella meluisassa hotellissa tai vaellella rannoilla. Kahden viikon aikana palaa aivan liian paljon rahaa takseihin.
Lasten kanssa oltiin, eikä ikinä enää...- 2 viikkoa
Me oltiin ja aika meni nopeasti, ohjelmaan kuului vain auringon ottoa ja löhöilyä. Eikä ollut möly hotelli..
- butty
2 viikkoa kirjoitti:
Me oltiin ja aika meni nopeasti, ohjelmaan kuului vain auringon ottoa ja löhöilyä. Eikä ollut möly hotelli..
Eikö kansinvälinen lastenkerho ja niiden kovaäänisiin kailotettu möykkä altaalla todellakaan häirinnyt teitä???? Taisitte saada huoneen ei altaan puolelta?
- 588
butty kirjoitti:
Eikö kansinvälinen lastenkerho ja niiden kovaäänisiin kailotettu möykkä altaalla todellakaan häirinnyt teitä???? Taisitte saada huoneen ei altaan puolelta?
Se oli vaan 3 kertaa päivässä. Huone joka oli tilattu emme saaneet. Perhehuone piti olla, mutta hotelli oli täyteetn buukattu ja olimme 7 kerroksessa, iso huone plus makuuhuone sekä mahtava kattoterassi:} Sinne ei kuulunut mitään.
- kukkuu
Nessebar on näppärä paikka kulkuyhteyksien kannalta. pääsee niin SB.h kuin Burgasiin mukavasti. Nuo "uudemmat" kohteet ovat pienempiä joissa ei ole vielä paljon tuota turisti tarjontaa ja näin voi juuri lapsille tulla tylsää. Ystäväni oli 3 lapsen kanssa viimevuonna St.Vlasissa ja tykkäsi kovasti.
Sit on viel nuo Varnan ympäristön kohteet joista en tänä päivänä osaa varmuudella sanoa. 2 viikkoa on ihan hyvä jos haluaa tosiaan rentoutua kunnolla. ei tarvii sit ohjelmoida itseään viikon aikatauluun. - Näin tekisin
Ainakin yhdellä matkatoimistolla on parin päivän retki Istanbuliin. Menisin kahdeksi viikoksi pikkupaikkaan kuten Primorsko tai Tsarevo ja sisällytäisin siihen tuon retken. On tosi vaikea sanoa pitkästyvätkö juniorit, heitäkin on niin moneen junaan.
- riittää mainiosti
Olen käynyt 3 kertaa Bulgariassa eri kohteissa, viikko riittää mainiosti. 2 viikkoa olisi liikaa kerralla, ainakin minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882