Naurettavaa

Mari....

Eksyinpä tänne sattumalta ja koska itselläni on BED rupesin lukemaan viestejä ja mitä ihmettä!!Suurimalla osalla tänne kirjottavista ei ole edes bediä.Ahmimisesta näillä riisikepeillä ei ole tietoakaan.
"mättö päivien" ruokalistat on kun hiirenpaskoja verrattuna omiini.

Huoh miksi niin monella on ongelmia tuon luetunymmärtämisen kanssa???

6

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfkp

      NAURETTAVAA tulla tänne ylistämään sitä omaa sairauttaan ja sitä kuinka olet sairaampi kuin kaikki yhteensä. Syömishäiriöitä ei yleensä vertailla sen mukaan syötkö sinä keksin tai kaksi enemmän kuin toinen. Jos ihmisellä on syömishäiriö ja paha olla niin ei tulisi vertailla siinä vaiheessa sairauksia keskenään.

      Sinusta on varmana tosi hienoa olla syömishäiriöinen? Itse en tälle puolelle myöskään kuulu, itselläni bulimian ja anoreksian oireita vuorotellen ja toisten painoa ja sairautta ei tulisi mieleenikään alkaa vähättelemään!

      • Mari...

        siinä,että tämä palsta on tarkotettu niille joilla on BED,eikä millekkään "siis iik auttakaa ahmin tänään suklaalevyn.Yhyy huomenna en syö mitään" tyypeille.

        Vähän sama juttu,jos mä menisin itkemään anoreksia palstalle.Get the point?


    • tätä tarkoitusta

      ymmärrän kyllä mitä sanot. itellä ei ole bediä, luen kuitenkin kaikkia foorumeja; Ano/Buli/Bed/yleinen. olen itsekki sen huomannu etteivät kaikki täällä ole Bediläisiä. Sillä että syöt runsaasti ja BEDILLÄ on tosi iso ero.

    • sänkypotilas

      hei mari. minä olen myös bed. annokseni ovat käsittämättömiä. tosin olen pari kertaa oksentanut, mutta olen kuitenkin sairastanut tätä jo 2v.. Syön helposti kerralla mm. karkkia 400g, suklaalevy, pullaa 2kpl, nuudeleita lautasellisen, muroja lautasellisen 5 voi leipää.. nämä siis kerta annoksena. miten itselläsi?? Kuinka usein mättökohtaus tulee..? Minulla n 5krt/kk

    • Häpeänpoikanen

      Välillä sitä katsoo noita joidenkin "ahmimisjuttuja" ja miettii että kuinka monella on ylipäätään tehty oikea diagnoosi BED:n suhteen (ja onko se todella diagnosoitu), sillä siinä on kuitenkin aika selkeät kriteerit - ei BEDiltä välttämättä vaikuta useankaan kohdalla täällä ... mm se että BED diagnoosiin huomioidaan ahmimiseksi yli 10 000 kcal / päivä. Tottakai paljon muitakin kriteerejä diagnoosin tekemiseen on. Mutta on syytä erottaa BED ja esim satunnainen mässäily toisistaan :)

      • laihaläski

        Eli saatan vuoden aikana jojoilla painoni kanssa 5kg:lla.. välillä elän terveellisesti ja lasken kaloreita ja liikun ja sit toisen puolen vuodesta elän epäterveellisesti välittämättä liikunnasta pätkääkään, koska tuntuu etten vaan jaksa, eikä ole motivaatiota. sit vaan syön ja herkuttelen. Olen kuitenkin normaalipainoinen kaiken aikaa, mutta vyötäröstä pyöreä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe