Miten sopii yhteen Kaksosmies ja jouskarinainen?
Ihanaa on ollut ja olen ihan in love, mutta miehestä ei ota selvää. Välillä tuntuu, että hän rakastaa todellakin koko sydämestään, mutta välillä kylmä ja etäinen.
- jouskarinainen
Kaksosmies ja jouskarinainen
3
762
Vastaukset
- JouSiNainen-
..että kaksosmies on tuulella käyvä. Osaa olla todella ihana, mutta myös äärettömän veemäinen. Sydämeni menetin minäkin.
- niineliini
Ei ne varmaan sovi yhteen..musta tuntuu
- Gwenhfyvar
Ja hetkittäin tuntuu, kuin olisin ihan yhdentekevä kaksosmiehelleni ja hetkittäin taas tunnen itseni niiiiiin arvostetuksi ja pidetyksi. Ne on hieman sellaisia tuuliviirejä eikä kannata niiden tunnetiloihin mennä mukaan, kun 99% ei kuitenkaan johdu sinusta -siis kiukuttelut ja muut tunnetilat :) Sillä pääsee pitkälle, kun antaa toisen kokea tunnetilansa ja on vain sitten paikalla, kun hän saa kasattua taas ajatuksensa ja itsensä. Aika haasteellista, mutta vei sydämeni täysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820