Miten sopii yhteen Kaksosmies ja jouskarinainen?
Ihanaa on ollut ja olen ihan in love, mutta miehestä ei ota selvää. Välillä tuntuu, että hän rakastaa todellakin koko sydämestään, mutta välillä kylmä ja etäinen.
- jouskarinainen
Kaksosmies ja jouskarinainen
3
765
Vastaukset
- JouSiNainen-
..että kaksosmies on tuulella käyvä. Osaa olla todella ihana, mutta myös äärettömän veemäinen. Sydämeni menetin minäkin.
- niineliini
Ei ne varmaan sovi yhteen..musta tuntuu
- Gwenhfyvar
Ja hetkittäin tuntuu, kuin olisin ihan yhdentekevä kaksosmiehelleni ja hetkittäin taas tunnen itseni niiiiiin arvostetuksi ja pidetyksi. Ne on hieman sellaisia tuuliviirejä eikä kannata niiden tunnetiloihin mennä mukaan, kun 99% ei kuitenkaan johdu sinusta -siis kiukuttelut ja muut tunnetilat :) Sillä pääsee pitkälle, kun antaa toisen kokea tunnetilansa ja on vain sitten paikalla, kun hän saa kasattua taas ajatuksensa ja itsensä. Aika haasteellista, mutta vei sydämeni täysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817