Irtoperien ajo

millaista hommaa?

millaista tuo irtoperien kanssa touhuilu on?
tarkoitus olisi aloittaa kyseiset työt.

onko suurempaa merkitystä onko ajot dhl:n, hangartnerin, walterin ja mitä niitä muita on.....

10

6670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkalla

ou jee

• rekka pekka

kilsa taksalla. paskaa palkkaa tulee tilinauhasta.

• aloittaja.

tunti palkkauksesta oli puhetta ''tuottavuus'' palkkiot, mitä lie tarkoittaa.

mutta onko itse työ minkäänlaista jos ei palkkauksesta puhuta?

• kaikki tunnit
        aloittaja. kirjoitti:

tunti palkkauksesta oli puhetta ''tuottavuus'' palkkiot, mitä lie tarkoittaa.

mutta onko itse työ minkäänlaista jos ei palkkauksesta puhuta?

jos joku lupaa irtoperän ajosta tuntipalkan tuottavuuslisää niin se varmaaan tarkoittaa että saat peruspalkan ajotunneilta, kaikki odotustunnit ja lastaustunnit, kuten myös kaikki lisät jäänee saamatta.

• Joppe.

se ihan kivaa on jos tykkää asua kopissa... Ei niitä paljon helpompia hommia taida olla mut erittäin suurena miinuksena se et omaa sankyä ei viikossa montaa kertaa näe.

• öllölä

Se riippuu ihan isännästä millaista keikkaa ottaa huolitsijalta. Jotkut ajaa ympäri Suomen, toiset vaan tässä etelämmässä jne. Toki pitää varautua siihen että yön pari viikossa voi joutua autossa nukkumaan, itse kun tein noita hommia niin useimmiten kyllä pääsi kotia yöksi. Päivät oli kyllä pitkiä. Ja en nyt aina sanoisi niin helpoksikaan sitä, kylkilastauksia on paljon ja joillain huolitsijoilla osa kärryistä on jotain vanhoja tir kärryjä ajalta ennen sotia. Walterilla on muuten parhaat kärryt, kaikki uusia/uudehkoja verhokapelleja. Helppo lastata kyljestäkin. Omasta mielestä aika vaihtelevaa hommaa, kun ei tarvi kokoajan sahata samaa väliä vaan paikat vaihtelee, ja ei juurikaan tarvi taistella lavojen ja rullakkojen kanssa. Miinuksena se että et koskaan tiedä kun haet rannasta kärryn, että miten kuorma on lastattu/ sidottu. Talvella mukavaa ottaa rannassa kyljet auki -20c pakkasessa ja viimassa ja alkaa heitellä liinoja yli. Niinjoo ja yleensä tiedät saman päivän aamuna minne menet seuraavaksi. Eli mitään menoja ei pysty suunnittelemaan etukäteen.

• jullikk

elikkäs niinku sanottu ni waltterilla parhaat kärryt mut myös lähes kaikki purut ja lastaukset tapahtuu joko kyljestä tai katosta.ja mun käsityksen/kokemuksen perusteella waltterilla kaikki menee ympäri suomea.ja sit kaikki ajojärjestely joko wienistä tai kuffstainista joten enkku on hyvä osata.

• öllölä

kyllä niihin Waltterin ajoihinkin voi vaikuttaa, se on ihan isännästä kiinni, ympäri Suomen niillä on kyllä keikkaa ja joskus joutuu lähtemään pitemmälle jos on joku kiire homma. Ajojärjestelyä niillä ei tosiaan Suomessa ole, mutta itse ei tarvinnu olla siihen yhteydessä ollenkaan, isäntä hoiti kaiken. Waltterin kärryissä kulkee vientinä paljon sahatavaraa = kylkilastausta ja liinojen heittelyä päivittäin.

• öllölä
        öllölä kirjoitti:

kyllä niihin Waltterin ajoihinkin voi vaikuttaa, se on ihan isännästä kiinni, ympäri Suomen niillä on kyllä keikkaa ja joskus joutuu lähtemään pitemmälle jos on joku kiire homma. Ajojärjestelyä niillä ei tosiaan Suomessa ole, mutta itse ei tarvinnu olla siihen yhteydessä ollenkaan, isäntä hoiti kaiken. Waltterin kärryissä kulkee vientinä paljon sahatavaraa = kylkilastausta ja liinojen heittelyä päivittäin.

varoituksen sana: älä vaan mene töihin kenellekkään joka ei suostu maksamaan purku, lastaus ja odotusajoilta palkkaa. Sahoilla on enempi sääntö kuin poikkeus että odottelet vähintään tunnin pari ennenkuin alkavat lastaamaan. Pahimmillaan odoteltu aamusta iltaan. Ja kyljen aukaisu/kiinnilaitto ja kuorman sitominenkin vie helposti sen tunnin.

• Rakcu
        öllölä kirjoitti:

Vanha ketju mutta, päivitetääs. Itävallassa järjesteliät mutta suomalaisia tyttöjä, soittelee ja kertoo mitä tehään. Viikonloppuisin olin yleensä kotona siihen malliin buukattiin ajot et purku ois maanantai kotipaikkakunnan lähel, tosin paljon rupes tulee lauantai vaihtoi myös, mut kotio viimeistää la iltan ja liikkeel sunnuntai taik ma aamust.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2611
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1372
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe