myrskyää.

Hän antoi tuulen viedä
hän kantoi unelmaansa
sydämessään

hän huusi myrskyn silmään
jossa tuhkan pöly
kiehui

liehui lippu salossa
repi taivaan auki

antoi
Kuoleman sielun

Taivaalle lentää.

Sinä lähdit
minä jäin

Maanpäällä myrskyää ja
Taivaan sieluun en näe.

Lohduttomuus itkee
tyhjää
Sydäntään.

12

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh, olipa surullinen runo
      tuskaa tuntien kirjoittaja

      "Sinä lähdit
      minä jäin"

      tuntuu niin lohduttomalle
      ikävä jäytää sydäntä

      Koskettava oli runosi, erittäin koskettava!

      • Suru kuuluu myös elämään kuin
        onnikin,sillä pelkällä
        onnella ei kukaan selviä
        elämässä.
        Pitää löytää avaimet surusta
        kohti onnea ja jos ei ole
        surua,ei tunne onnen todellista
        merkitystä.

        Tavallaan suru on myös kaunista
        sekä puhdistavaa,että uutta luovaa
        ja opettavaakin.
        Älä nyt säikähdä,mutta Eräs Sinun
        kommentti eräälle...-sai
        tarttumaan minut tähän
        aiheeseen.

        Joskus ns.aivan pienellä sanalla
        tai teolla tmv.voi olla hyvinkin
        suuret vaikutukset toisen ihmisen
        "ajatuksen asteelle".

        Toivotan hyvää loppu iltaa
        ja yötä.


    • Minänoita

      surullinen runo
      sinulta,onko tällä
      tarinansa?

      Huomenta hämeeseen
      toivoo yössä
      työskentelijä!

      • Tällä voi olla tarinansa
        jossain tietyssä kuvioissa
        tilassa tai tilanteissa.

        Toivon että päiväsi on kulunut
        hyvin ja

        Toivotan hyvää yötä että
        työn posit.antia Sinulle.


    • runo64-1

      ...sielläkin?
      no tässäkin näkyy pikkuisen
      edellisten runojesi teemaa
      mutta nyt teit tavallasi yhteenvedon.
      kyllä on surullisen koskettavaa
      ja tuntuu silta että kaikki tuli
      sielusi ja sydämesi pohjasta asti
      ja tyhjensit kaiken kerralla pois.
      kiitos dolan hyvästä,surullisesta
      runostasi.

      • Täällä harmaata,aurinkoa,sadetta
        ja valottaa hiven...on mistä
        valita.
        Oikein tulkitset,sillä eräänlaista
        yhteenvetoa tämä...jotenkin
        tuntuu,että jonkinlainen päätös
        juuri tälle olisi hyväksi
        - katsotaan nyt.
        Kyllä minä tähän tuolta mielen
        syövereistä yritin joitain
        latauksia ulos purkaa.

        Kiitän osuvista sanoistasi ja
        hyvää loppu iltaa kuin yötäkin
        Sinulle.


    • lindalinda1

      ja suru kulkee runosi riveissä, luulenpa että tä-
      mä runo on oikeasta elämästä kirjoitettu. Ei eh-
      kä tätä päivää ( ? ) mutta koettua kuitenkin.

      Sydän ja sielu on aina luovuttamisen/eron jälkeen
      tyhjä. Runosi kosketti.

      • Ihminen voi kokea kahdella
        tavalla asioita esim.tätäkin
        - mutta kummalta puolelta.

        Kiitän kun luit ja
        kommenttisi annoit.


    • silkkis

      voiku kaunista ja ihanasti
      kirjoitettu...kiva kun sain
      lukea ..sinulle toivoen
      kaunista päivää...

      • Minä nöyrästi Kiitän Sinua silkkis
        sanoistasi ja siitä että luit.

        Hyvää loppu iltaa kuin yötäkin
        Sinulle.


    • *MURUKULTA*

      No, woe!
      ~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~

      Voimakasta sulkakynänjälkeä
      Huhu, kun tekstisi vie mennessään!

      Tämä on kuin kaunis kuuma tulipallo
      jota haluaa pitää kädessään

      Mutta ei voi kun se polttaa
      Katsoa voi vain kaukaa
      ja - lumoutua .. :)

      ~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~

      • Minä joka harjoittelen tuttuja
        kuin jopa tunnettuja eri asioita
        vuorostani tällä palstalla
        näinä kk:sinä- nyt näin
        ja tällä tavalla.

        Haluaisitko nähdä lähempää,
        jotta voisit koskettaa,vai
        pelkäätkö että se polttaa
        ikuisen jälkensä Sinuun.

        -LUMOUS-...on kuin koukku
        veden alla...Hyvää Yötä !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe