Hän antoi tuulen viedä
hän kantoi unelmaansa
sydämessään
hän huusi myrskyn silmään
jossa tuhkan pöly
kiehui
liehui lippu salossa
repi taivaan auki
antoi
Kuoleman sielun
Taivaalle lentää.
Sinä lähdit
minä jäin
Maanpäällä myrskyää ja
Taivaan sieluun en näe.
Lohduttomuus itkee
tyhjää
Sydäntään.
myrskyää.
12
281
Vastaukset
Huh huh, olipa surullinen runo
tuskaa tuntien kirjoittaja
"Sinä lähdit
minä jäin"
tuntuu niin lohduttomalle
ikävä jäytää sydäntä
Koskettava oli runosi, erittäin koskettava!Suru kuuluu myös elämään kuin
onnikin,sillä pelkällä
onnella ei kukaan selviä
elämässä.
Pitää löytää avaimet surusta
kohti onnea ja jos ei ole
surua,ei tunne onnen todellista
merkitystä.
Tavallaan suru on myös kaunista
sekä puhdistavaa,että uutta luovaa
ja opettavaakin.
Älä nyt säikähdä,mutta Eräs Sinun
kommentti eräälle...-sai
tarttumaan minut tähän
aiheeseen.
Joskus ns.aivan pienellä sanalla
tai teolla tmv.voi olla hyvinkin
suuret vaikutukset toisen ihmisen
"ajatuksen asteelle".
Toivotan hyvää loppu iltaa
ja yötä.
- Minänoita
surullinen runo
sinulta,onko tällä
tarinansa?
Huomenta hämeeseen
toivoo yössä
työskentelijä!Tällä voi olla tarinansa
jossain tietyssä kuvioissa
tilassa tai tilanteissa.
Toivon että päiväsi on kulunut
hyvin ja
Toivotan hyvää yötä että
työn posit.antia Sinulle.
- runo64-1
...sielläkin?
no tässäkin näkyy pikkuisen
edellisten runojesi teemaa
mutta nyt teit tavallasi yhteenvedon.
kyllä on surullisen koskettavaa
ja tuntuu silta että kaikki tuli
sielusi ja sydämesi pohjasta asti
ja tyhjensit kaiken kerralla pois.
kiitos dolan hyvästä,surullisesta
runostasi.Täällä harmaata,aurinkoa,sadetta
ja valottaa hiven...on mistä
valita.
Oikein tulkitset,sillä eräänlaista
yhteenvetoa tämä...jotenkin
tuntuu,että jonkinlainen päätös
juuri tälle olisi hyväksi
- katsotaan nyt.
Kyllä minä tähän tuolta mielen
syövereistä yritin joitain
latauksia ulos purkaa.
Kiitän osuvista sanoistasi ja
hyvää loppu iltaa kuin yötäkin
Sinulle.
- lindalinda1
ja suru kulkee runosi riveissä, luulenpa että tä-
mä runo on oikeasta elämästä kirjoitettu. Ei eh-
kä tätä päivää ( ? ) mutta koettua kuitenkin.
Sydän ja sielu on aina luovuttamisen/eron jälkeen
tyhjä. Runosi kosketti.Ihminen voi kokea kahdella
tavalla asioita esim.tätäkin
- mutta kummalta puolelta.
Kiitän kun luit ja
kommenttisi annoit.
- silkkis
voiku kaunista ja ihanasti
kirjoitettu...kiva kun sain
lukea ..sinulle toivoen
kaunista päivää...Minä nöyrästi Kiitän Sinua silkkis
sanoistasi ja siitä että luit.
Hyvää loppu iltaa kuin yötäkin
Sinulle.
- *MURUKULTA*
No, woe!
~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~
Voimakasta sulkakynänjälkeä
Huhu, kun tekstisi vie mennessään!
Tämä on kuin kaunis kuuma tulipallo
jota haluaa pitää kädessään
Mutta ei voi kun se polttaa
Katsoa voi vain kaukaa
ja - lumoutua .. :)
~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~Minä joka harjoittelen tuttuja
kuin jopa tunnettuja eri asioita
vuorostani tällä palstalla
näinä kk:sinä- nyt näin
ja tällä tavalla.
Haluaisitko nähdä lähempää,
jotta voisit koskettaa,vai
pelkäätkö että se polttaa
ikuisen jälkensä Sinuun.
-LUMOUS-...on kuin koukku
veden alla...Hyvää Yötä !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
