Tahtoisin kissan mutta mieheni saa nokkosihottumaa kissan silittelystä, sekä silmien kutinaa...Tahtoisimme molemmat kissan, mutta onko tuon takia toivo heitetty vai voiko oireet mennä ohi? Onko kokemuksia?
Kissa ja nokkosrokko
3
682
Vastaukset
- ajattelisi
moista, siis kissan ottoa. Selkeät yliherkkyysoireet jo nyt, saati että teillä asuisi kissa!
Miten ne oireet nyt ohitse menisivät? Ja urticariahan voi sitten paheta, turvottaa nielun ym. ja sitä kautta johtaa anaf.sokkiin - allergialääkäriltä...
...hän varmaan tietää vastauksen ongelmaanne. itselläni on kissa ja poikaystäväni on allerginen kissoille. hänellä on myös astma. hyvin olemme tähän saakka ainakin pärjänneet. tosin poikaystävälläni allergia ei ole kovinkaan paha. ei tule minkäänlaista kutinaa eikä ihottumaa. välillä saattaa nenä kutia ja yöllä astma vaivata yskänä. astma pysyy hyvin kurissa avaavalla lääkkellä. älä välitä haukkuvista kommenteista. olen itse saanut samanlaisia kommentteja tänne kirjoittaessa. ikinä ei oikein ole tullut mitään positiivista.
soitappa lääkärille, hän osaa neuvoa paremmin :) - luopunutkisoista
ei kanata missään nimessä ottaa kissaa tuossa tilanteessa- oireet vaan tulevaisuudessa tulevat pahenemaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984