olenko ainoa tunnevikainen neitsyt täällä kun tuntuu , että ketään ei kolahda kunnolla. On ikuisuus kun viimeksi seurustelin.
rakastuminen
5
2262
Vastaukset
- sellasta se on
Et todellakaan ole ainoa. Hiton erikoinen ihminen pitää olla jos vie "jalat alta". Mun kohdalla tapahtunut ainostaan kerran ja ikää kuitenkin 30v.
- huhu
Ja kun kolahtaa...sen tuntee ja pää on sekaisin. Neitsyt naisella ajatukset eivät aivan pienestä sekoa eikä ns."jauhot mene suuhun" muutoin kun silloin.........kun jysähtää.
- ja pettäjiksi!
Ikirakasta loppuelämän kumppania et löydä ikinä!
Ehkä voit kulissia pystyä pitämään, mutta tänäpäivänä harvalla enää on pakkoa alistua loppuelämäkseen epätyydyttävään suhteeseen.- holik
olen ollut pari vuotta suhteessa neitsyt mieheen(olemme kumpikin varattuja)olemme kuitenkin,tuntenett toisemme ihan nuoruudesta asti.Olen pannut valit poikki sataan kertaan,mutta olen katunut ja ottanut taasen yhteytta haneen,han tulee aina takaisin ja kertoo etta ei voi olla ilman minuakaan,olen ajatellut miksi?mika pitaa meidat yhdessa,ja todistetaan rakkautta toisillemme niin tulisesti etta...alkaa olla jo epanormaalia.Jotkut kertovat etta neitsyt miehet eivat tule takaisin jos heita loukataan tai jatetaan moneen kertaan? Ei ole totta ainaskaan minun kohdalla?
- neitsytnainen44
noin minäkin ajattelin ja huolestuin kovastikin. Eron jälkeen vuosia sitten, vain yks ihastus oli.Siitä tuli pettymys, eli ei johtanut mihinkään.
Vuosien hiljaisuus taas ..kunnes säpinä alkoi; kohtasin ihanan miehen, joka olikin jo pitempään mua katsellut! En ole vuosikymmeniin ollut näin umpirakastunut! Tsemppiä sulle, kyllä hän sieltä joku pvä ilmestyy elämääsi, ehkä ihan yllättäen kuten mulla. Täytyy pitää silmät auki, kohtalosi voi olla lähempänä kuin uskotkaan..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745