Härkä ja kaksonen (nouseva rapu)

kaksosrapu

Härkä ja kaksonen (nouseva rapu)

Mies on härkä.

6

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä..

kaksonen ja härkä.. MIKÄ VITSI ..hahaaaahaaaa..
      siis kuin yöja päivä..etsivät ja arvostavat erinlaisia asioita...haaa.haa...

• morjens,vain.Ei mikään ha haa.Mä olen juuri sellainen härkä Kaksonen luonne tyyppi,eli kevään kaksonen.59v.vuodet ovat on mennyt kohdaltani hienosti.minun luonteellee sopivat,Oinaat Kalat Vesimies Vaaka ja Kauris.Kuinka on sun siulus laita muita merkkejä kohtaan.KYSYY. YKS TIEDON HALUINEN;

• locotoro

Ei mitään yhteistä. Pahimmillaan jää suhde melko pinnalliseksi.

• KuuVenusMars

Katso ainakin teidän kuu- ja venusmerkit.
      Merkurius- ja mars-merkitkin voit vilasta.

Sit vasta..

• Sympatiaa koti-illan takka-tulen ääresessä.Luonnon läheisyyttä ja rauhaa.

• kaksosrapu

Mielenkiintoisia vastauksia. :D Kun mietin sitä, että tämä mies jaksaa minulle päivittäin sanoa jotain vastaavaa; ettei ilman minua olisi elämää ja tekisi mitä vain mun vuokseni, mikään ei mene mun edelle jnejne. Että olen ihanin nainen maailmassa, jonka on ikinä tavannut, rakastaa mua enemmän kuin mitään. Mies on myös erittäin huomaavainen ja miten suloisesti hän minua yrittää aina hoivata ja huomioida - mikäli olen väsynyt jne. olisi minun heti käytävä nukkumaan vuoteeseen hänen kainaloonsa tms. (:

Itselläni on erittäin turvallinen olo tämän miehen kanssa - enennen kaikkea haluan eläämäni tasapainoa ja pysyvyyttä, juurikin sellaista turvallisuuden oloa - hän on niin sellainen tasainen ja rauhallinen - kun minä taas olisin heti tekemässä ja päättämässä, niin saa hän minut miettimään ja harkitsemaan asioita.

Olen niin rakastunut ja onnellinen, että nuo pari kommenttia kuullostavat aivan oudoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe