melontaretki 30.8. hki-tre-h.linna suunnalle

mukaan, jos kiinnostaa

Olen tässä takavuosina melonut kajakilla pääsääntöisesti yksin.

Alkaa jo nyppiä, yksi melominen. Joitakin pieniä retkiä pienellä porikalla tehty.

Heinäkuussa käytiin Lofooteilla ja siellä yksin vuonossa meloessa tuli sellainen fiilis ja ajatus, että kaveri tai porukka pitäs olla kyl aina mukana, jos esim. merellä meloo, saati sitten ristiaallokkojen täyteisissä vuonoissa.
Kajakkikin oli ns. Mari (siitä seuraava malli). Eli todella kiikkerä kajakki. Oli työ ja tuska pysyä vaaterissa...

Nyt siis olen ryhtymässä ajatuksista tekoihin. Yhden kaverin kanssa olen jo 5 v. puhellut, että pitäs ja pitäs, lähteä porukalla taas johonkin melomaan pieni retki.

Ajattelin aloittaa päiväretkellä, mutta yön ylikin voi olla halutessa, jossain teltalla sit.

Ajankohta jo valittu: 30.8. la.

Kohde vielä avoin. Kaveri ehdotti Suvisaaristoa Espoon edustalta. Olisiko muita hyviä kohteita?

Minulla on 3 kajakkia, eli pientä korvausta vastaan voin antaa käyttöön ko retken ajaksi.

Siis, 30.8.
Kohde avoin, ehdottakaa?

Voitte kirjoitella:
[email protected]
tai soittaa
p. 040-5110412

2

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnistuu

Miksi siis meloa yksin, kun innostunutta porukkaa saa "pilvinpimein" seuraksi hyvinkin helposti, varsinkin kun on sinkku. Katso http://eurosinkut.net/ Siinä porukassa olen melonut useampinakin kesinä, muutaman kerran Puulalla, Päijänteellä ja nyt tänä kesänä Pirkanmaalla Viidenvedenreitin maisemissa.
      Tämänkesäinen oli mun järkkäämäni ja siis tällainen ilmoitus oli: http://eurosinkut.net/showTapahtuma.do?id=2755
      Osallistujahalukkaita olis ollut yli 50kpl, mukaan pääsi kuitenkin vain 14 käytännön syistä. "Sairaan kivaa" oli jokatapauksessa ja *es- melontatapahtuma toteutuu tietenkin myös ensivuonna.
      Helppoa, kustannusvastaa ja oikein mukavaa.
      Ps. Mulla on vain kaksi omaa kajakkia :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe