Maatalon isäntä teki kuolemaa. Hän kutsui kaksi poikaansa luokseen.
"Te molemmat olette minulle yhtä rakkaita, en osaa päättää kummalle annan tilan. Minulla on tehtävä teille, siinä selviää kuka saa perinnön itselleen. Ottakaa hevosenne ja kiertäkää järvi.
Se kenen hevonen on viimeksi kotona, on voittaja"
Pojat miettivät mitä tehdä. Ottivat kuitenkin hevoset ja lähtivät hitaasti ratsastamaan.
Kun he olivat jonkun aikaa ratsastanut niin tietäjä tuli vastaan. Pojat selittivät tilanteen tietäjälle. Hän sanoi pojille 2 sanaa, jonka jälkeen pojat lähtivät täyttä laukkaa kiertämään järven ja takasin kotiin.
Mitä tietäjä sanoi?
Arvoitus
...
4
1703
Vastaukset
- hevosmies Makkonen
Vaihtakaa hevoset?
- Ratkaisija
Isänne kuolee???
- tämä?????
Myykää hevoset.
- ...................
Väärät hevoset.Toisella on toisen ja toisella
toisen hevonen.Kumpikin haluaa oman hevosensa viimeiseksi,eli tulee pieni kiire....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4111012- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651