Onko kukaan lähtenyt lukemaan DI:ksi toisena ylempänä korkeakoulututkintona. Yleisintä lienee lukea insinööristä DI:ksi.
Jos on tietojenkäsittelytieteen FM ja haluaisi vielä lähteä lukemaan muun tekniikan alan kuin tietotekniikan DI:ksi, niin paljonkohan FM-tutkinnosta saisi anteeksi vai saisiko ollenkaan.
Olen suorittanut FM-tutkinnossa tietojenkäsittelytieteen laudaturin, matematiikan cum laude approbaturin ja fysiikan approbaturin.
DI toisena ylempänä korkeakoulututkintona
dfdsfdsf
1
635
Vastaukset
- Moottoriroottori
Itse luin itseni aikoinaan insinööriksi amk:sta ja myöhemmin FM:n yliopistosta, mutta tollainen kuvio ei ole käynyt mielessä.
Uudessa tutkintojärjestelmässä pitää olla kandi, sitten mahdollisuudet ovat käytännössä rajattomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813