jatkoa remonttimiehille...
Mies puuskutti ylläni yrittäen mahduttaa kankeaan pikkupilluuni. Toinen mies tuli pääni viereen kontalleen ja tarjosi kaluaan nuoltavaksi.
"Levitä sen jalkoja, että mahdun sisään."
Kaveri vieressäni kurotti nilkkoihini ja levitti jalkojani äärimmilleen.
Runkkasin miehen kalua ja nuolin terskaa, hän katsoi mua suu auki kuin ihmettä.
Toinen miehistä oli saanut kankensa kokonaan sisääni ja nai mua pitkin vedoin. Hän nosti mun jalat olkapäilleen ja huone täyttyi lihan mäiskeestä. Miehen lantio hakkas peppuuni.
Kalu suussani oli pienempi kuin kulli sisälläni.
"Ime sitä tyttö, maista suomipojan kalua!"
Mies haarovälistäni tuli viereeni makaamaan ja veti mut päälleen.
"Kyyky mun kangen päälle."
Nojasin miehen rintakehään ja kyykyin hänen kalunsa päälle. Mies kouri ja puristeli pieniä tissejäni.
Katsoin kun iso kulli upposi sisääni sentti sentiltä.
Karheat sormet tuntuivat pakaroillani ja peppureiälläni ratsastaessani toista miestä.
Pienempi kullinen sovitti elintään anaalilleni.
"Eihhh, ei sinne, ei sama aikaan!!!"
"Odota tuun pian takaisin.", mies sanoi ja lähti huoneesta.
Toinen mies kostutti sormeaan klitallani ja antoi mun maistaa nesteitäni.
Hän painoi mua lantiosta alaspäin tunkeutuakseen mahdollisimman syvälle.
"Uskomaton tyttö. Sä oot niin tiukka!"
"Ota tyttöä käsistä kiinni, mä vähän liukastan paikkoja.", kuului takaani.
Mies takanani kampesi peppuni ylle ja levitti voita tai margariinia anukselleni ja kalunsa ympärille.
"Eiihhhh, älkää satuttako!" Yritin liikkua, mutta olin miesten vahvassa otteessa.
Katsoin kauhuissani kun kalu liukui pyllyyni. Olin niin täynnä kalua kuin voi olla.
"Uuuhhhhh, hyvääähhhhhh!", vaikeroin miesten käsittelyssä.
"Minä tulen, tuntuu hyvääähhhh!!", huusin orgasmin pauloissa.
Mies altani siirtyi eteeni ja upotti kalunsa suuhuni. Kulli maistui mulle, aika jännä maku.
Kulli oli aivan liukas mun nesteistäni.
"Pieni suu! Niele kaikki nainen, niele!!"
Mies purkautui suuhuni ja mä yritin niellä kaikkea.
Samalla mies pyllysssäni purkautui selälleni ja pakaroilleni.
Sovimme yhteisymmärryksestä, ettei asiasta puhuttaisi. Sain lupauksen hyvityksestä haluamallani tavalla.
Remonttia huoneessani
Kiinalaistyttö
1
8810
Vastaukset
- e jou
ihan hyvä tarina jos haluutte lisää tommoisia tarinoita menkää www.quntele.com ja siellä hakusanaksi kiinalaiset.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam22213981Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu577146Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1946781K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon984704Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju724630Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214451Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos724305Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754102Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003886- 933671