Heippa, Mäyräkoirallani on punkki takajalan sisäreidessä kivesten vieressä. Olen ottanut ennenkin punkkeja pois mutta tämä kyseinen tuottaa päänvaivaa. Nimittäin koirani murisee ja näyttää hampaita ja yrittää jopa purra käsiäni kun yritän ottaa sitä pois. Muuten koira ei käyttäydy tuollalailla missään tilanteessa. Iskenkö kylmän rauhallisesti pannan kuonon ympärille ja nyppään punkin pois vai mitä teen. eräiden mielestä koiraa pitäisi rankaista kovalla kädellä tuollaisesta käytöksestä mutta minä olen eri mieltä.. kommentteja ja vinkkejä kaivataan!!!
Apua
5
589
Vastaukset
- doittaisin
eläinlääkärille, ja kysyisin miten toimia.koirasi on luonnollisesti tarkkana sukukalleuksistaan, olen kuullut muidenkin urosten murisseen, rodusta riippumatta, jos joudutaan tekemään hoitotoimia tuolle alueelle, esim. esinahan tulehduksen hoidossa. ensin tuli mieleeni neuvoa sinua poistamaan punkin niin, että joku avustaa sinua pitämällä koiran etupäästä kiinni, mutta tuossa toimessa saattaisi mäykkysi niksauttaa pahimmillaan pitkän selkänsä. avustajan saamista puremista puhumattakaan... t. mäykky-tytön mami
- doittaisin=Soittaisin
sorry, painovirhe-paholainen iski otsikkoon...t. mäykky-tytön mami
- jemina..
että onko sinulla tullut vastaan että koira nuolee ja näykkii etujalkojen anturoita? mistä se voisi johtua?
- odottaa
jemina.. kirjoitti:
että onko sinulla tullut vastaan että koira nuolee ja näykkii etujalkojen anturoita? mistä se voisi johtua?
että punkki irtoaa itsestään jos koira on noin vastaan sen poisottamista?
Sitä kutittaa anturoista, tai sitten sillä vaan on tylsää. - kaikki hyvin
odottaa kirjoitti:
että punkki irtoaa itsestään jos koira on noin vastaan sen poisottamista?
Sitä kutittaa anturoista, tai sitten sillä vaan on tylsää.Kävimme mäykky herramme kanssa eläinlääkärillä tassujen nuolemisen takia ja siellä todettiin että se johtui tulehduksesta eikä suinkaan tylsyydestä. Ja punkkikin saatiin pois, sen suurempia rimpuilematta :D Kiitos neuvoista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767