Apua

jemina..

Heippa, Mäyräkoirallani on punkki takajalan sisäreidessä kivesten vieressä. Olen ottanut ennenkin punkkeja pois mutta tämä kyseinen tuottaa päänvaivaa. Nimittäin koirani murisee ja näyttää hampaita ja yrittää jopa purra käsiäni kun yritän ottaa sitä pois. Muuten koira ei käyttäydy tuollalailla missään tilanteessa. Iskenkö kylmän rauhallisesti pannan kuonon ympärille ja nyppään punkin pois vai mitä teen. eräiden mielestä koiraa pitäisi rankaista kovalla kädellä tuollaisesta käytöksestä mutta minä olen eri mieltä.. kommentteja ja vinkkejä kaivataan!!!

5

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doittaisin

eläinlääkärille, ja kysyisin miten toimia.koirasi on luonnollisesti tarkkana sukukalleuksistaan, olen kuullut muidenkin urosten murisseen, rodusta riippumatta, jos joudutaan tekemään hoitotoimia tuolle alueelle, esim. esinahan tulehduksen hoidossa. ensin tuli mieleeni neuvoa sinua poistamaan punkin niin, että joku avustaa sinua pitämällä koiran etupäästä kiinni, mutta tuossa toimessa saattaisi mäykkysi niksauttaa pahimmillaan pitkän selkänsä. avustajan saamista puremista puhumattakaan... t. mäykky-tytön mami

• doittaisin=Soittaisin

sorry, painovirhe-paholainen iski otsikkoon...t. mäykky-tytön mami

• jemina..

että onko sinulla tullut vastaan että koira nuolee ja näykkii etujalkojen anturoita? mistä se voisi johtua?

• odottaa
        jemina.. kirjoitti:

että onko sinulla tullut vastaan että koira nuolee ja näykkii etujalkojen anturoita? mistä se voisi johtua?

että punkki irtoaa itsestään jos koira on noin vastaan sen poisottamista?

Sitä kutittaa anturoista, tai sitten sillä vaan on tylsää.

• kaikki hyvin
        odottaa kirjoitti:

että punkki irtoaa itsestään jos koira on noin vastaan sen poisottamista?

Sitä kutittaa anturoista, tai sitten sillä vaan on tylsää.

Kävimme mäykky herramme kanssa eläinlääkärillä tassujen nuolemisen takia ja siellä todettiin että se johtui tulehduksesta eikä suinkaan tylsyydestä. Ja punkkikin saatiin pois, sen suurempia rimpuilematta :D Kiitos neuvoista :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      85
      5993
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      292
      5296
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      50
      3335
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2856
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2729
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1665
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      16
      1595
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1500
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      32
      1449
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      178
      1074
    Aihe