Kuka tietää osoitteen ladan osien kauppaan Viipuriin???
ladan osia viipurista
8
2082
Vastaukset
- kauppaa
No ensinnä kauppahallin pojoispäädyssä,käynti Pohjoisvallin puolelta.Sitten "kellari"niminen kauppa Kuibyseva-kadulla.Mutta parhaat löytyy Patterinmäeltä,mäen päällä iso risteys,kolmikerroksinen rapattu valkea talo,ulitsa Gagarina 4(auki joka päivä klo yhdeksästä-yhdeksääntoista ilman ruokatuntia) ja kadun toisella puolella vastapäätä kerrostalon alakerrassa.Tässä nyt aluksi.
- Osatonko?
Kiitos! pitää lähteä tutkimaan missä niistä olin Nivaan varaosia tarjolla
- Aml
Puhuvatko yhtään suomea, vai pitääkö kuvilla näyttää mitä tarvitsee.
- wwww.osat ;)
Onko kellää ollut rohkeutta tilata seuraavasta venäläisestä verkkokaupasta ladan osia, hinnat ainakin ihan ok
http://ladaparts.ru/niva/index.php - saapi_niitä_osia
Minulla on tuttuja venäläisiä, joiden kautta saan Nivaan varaosia.
Belarukseen saa Tamperelaiselta (?) NewTecnology (?) firman kautta osia. Omistaja hakee niitä Venäjältä. Saattaisi tuoda Ladaankin osia.
Mansemotors ja myös Motonet on hyviä varaosan hankintapaikkoja. - ertyuijhgfdcvbn
Jos ei halua itse hakea, niin Mansemotors on asiantunteva ja palveleva varaosaliike.
- hätätilanne
Primeran osia Viipurista löytyykö??
- Kannattaakatsoanetistä
Acta vyborg, teet heidän sivuiltaan tilauksen netin kautta ja noudat viipurin myymälästä. Käytät google kääntäjää niin ei ole sivujen kanssa kielimuuria. Kirjaudut heidän sivuille, syötät auton vin numeron ja tulee esille autoosi saatavat varaosat ja toimitusaika. Sähköpostiin tulee ilmoitus kun osat noudettavissa. Voit maksaa ennakkoon (en suosittele), noudettaessa käteisellä ja kortilla. Itse olen ostanut jarruosat, huolto osat ja renkaat. Kaikki merkki osia. Omaani oli puolet tai ylikin halvemmat kuin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762429SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis191637- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis521516Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341366
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741039