Mies, STOP, mielipidettäsi kaivataan!!!

Still Virgin 22

Heipsan!

Haluaisin tietää, mitä miehet (Mielellään yli 20 vuotiaat, mutta myös nuoremmat voivat kantaa kortensa kekoon keskustelun eteenpäin viemiseksi!!!) ajattelevat naisista, jotka ovat vielä yli 20 vuotiaina neitsyitä...
Kaikenlaiset mielipiteet ja kommentit tervetulleita...Aihe voi riistäytyä käsistä, tiedän, mutta otetaan se riski =)

30

1654

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koponen

Ei se mua ainakaan haittaa. Itse en ole, mutta ei haitanne jos muija on neitsyt. Tästähän voisimme jatkaa juttua jos aiot vastata viestiini.

• Still Virgin 22

Hyvä jollei se sinua haittaa, mutta luulenpa, että jos miehelle kasvotusten väittäisin neitsyt olevani, eipä sitä varmaankaan hevillä uskottaisi. Itselläni oli yläasteen aikana ystävä, jolla oli jakorasian maine ja tietysti se maine yhdistettiin myös minuun, pahinta oli kun muutama vuosi sitten eräs entinen luokkatoveri oli haukkunut minua huoraksi...osittain se kyllä toi hymynkin kasvoille, kun ajattelin, että tietäisitpä Poika miten asia oikeasti on...=)

• sampo

sanotaan
      neitsyet ovat kysytyimpiä
      minun tyttöystävä
      väitti olevansa neitsyt
      mutta ei kyllä ollut

• Still Virgin 22

Ootkos ny aiva varma, ettei tyttöystäväs ollu neitsyt...voiha se kalvo muuteki puhjet ku rakastelles...=)

• =oD

se sitten oli

• Still Virgin 22
        =oD kirjoitti:

se sitten oli

Oli tai ei, onko sen sitten niin väliä...mutta yleisesti ottaen kyllä pitäisi toista osapuolta edes sen verran kunnioittaa että olisi rehellinen, sitä mieltä mä oon!

Luulen kyllä, et naisen on helpompaa sanoa miehelle olevansa jo aiemmin rakastellut kuin olevansa täysin kokematon neitsyt, varsinkin jos ikää on kertynyt mittariin reilumman puoleisesti...

• =oD
        Still Virgin 22 kirjoitti:

Oli tai ei, onko sen sitten niin väliä...mutta yleisesti ottaen kyllä pitäisi toista osapuolta edes sen verran kunnioittaa että olisi rehellinen, sitä mieltä mä oon!

Luulen kyllä, et naisen on helpompaa sanoa miehelle olevansa jo aiemmin rakastellut kuin olevansa täysin kokematon neitsyt, varsinkin jos ikää on kertynyt mittariin reilumman puoleisesti...

on sitten helppo
        sumuttaa
        voi vaikka sanoa
        että jos et lopeta
        puheitasi
        niin nolaan sinut
        vieraiden kuullen
        tai en maksa
        lainaosuuskiani
        tai ostan visalle
        vaikka ei ole
        rahaa sen maksuun
        keinoja on lukemattomia

• Still Virgin 22
        =oD kirjoitti:

on sitten helppo
        sumuttaa
        voi vaikka sanoa
        että jos et lopeta
        puheitasi
        niin nolaan sinut
        vieraiden kuullen
        tai en maksa
        lainaosuuskiani
        tai ostan visalle
        vaikka ei ole
        rahaa sen maksuun
        keinoja on lukemattomia

...ja kumpi sumuttaa kumpaa? Nainen miestä, mies naista vaiko molemmat toisiaan?

• =oC

...ja kumpi sumuttaa kumpaa? Nainen miestä, mies naista vaiko molemmat toisiaan?

toimii usein kauhun tasapainon avulla
        henkinen väkivalta on kova sana
        mutta kaveri pitää saada aisoihin

• Still Virgin 22
        =oC kirjoitti:

toimii usein kauhun tasapainon avulla
        henkinen väkivalta on kova sana
        mutta kaveri pitää saada aisoihin

Missään parisuhteessa ei saisi olla henkistä, fyysistä eikä psyykkistä väkivaltaa, mutta valitettavan paljon sitä kuitenkin on. Mikä on syynä tähän...huono itsetunto? Työpaineet? Rakkaudettomuus? Eikö parisuhteessa elävien pitäisi rakastaa ja kunnioittaa toisiaan, luoda turvallisuutta, osoittaa hellyyttä toisilleen?

Olen usein ihmetellyt sitä, miksi miehet/naiset ovat toisilleen usein niin ilkeitä, moititaan sitä miten toinen laittaa ruokaa, vaihtaa vauvan vaipan, hoitaa hommat sängyssä, arvostellaan jopa intiimimpiä paikkoja...pitäisi kuitenkin muistaa ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia, jokainen tekee asiat omalla oikealla tyylillään. Eikö se kuitenkin olisi aika tylsää jos jokainen ihminen tekisi asiat aivan samalla tavalla...ERILAISUUS KUNNIAAN!

• =oC

Missään parisuhteessa ei saisi olla henkistä, fyysistä eikä psyykkistä väkivaltaa, mutta valitettavan paljon sitä kuitenkin on. Mikä on syynä tähän...huono itsetunto? Työpaineet? Rakkaudettomuus? Eikö parisuhteessa elävien pitäisi rakastaa ja kunnioittaa toisiaan, luoda turvallisuutta, osoittaa hellyyttä toisilleen?

Olen usein ihmetellyt sitä, miksi miehet/naiset ovat toisilleen usein niin ilkeitä, moititaan sitä miten toinen laittaa ruokaa, vaihtaa vauvan vaipan, hoitaa hommat sängyssä, arvostellaan jopa intiimimpiä paikkoja...pitäisi kuitenkin muistaa ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia, jokainen tekee asiat omalla oikealla tyylillään. Eikö se kuitenkin olisi aika tylsää jos jokainen ihminen tekisi asiat aivan samalla tavalla...ERILAISUUS KUNNIAAN!

monesti mennään arkipäivänä siitä, missä aita on matalin, varsinkin kun ollaan väsyneitä työstä ja lapset
        rassaavat, siis haukutaan kaveria ja harrastetaan ikäviä juttuja

• Still Virgin 22
        =oC kirjoitti:

monesti mennään arkipäivänä siitä, missä aita on matalin, varsinkin kun ollaan väsyneitä työstä ja lapset
        rassaavat, siis haukutaan kaveria ja harrastetaan ikäviä juttuja

ei sitä tarvi kun tuttavien perhe-elämää päivän seurata niin huomaa kuinka retuperällä moni parisuhde on...työ imee kaiken energian, ei ole aikaa perheelle eikä parisuhteen hoitoon! Ja väsymys puretaan sitten viattomiin osapuoliin, lapsiin ja puolisoon...

• =oD

ei sitä tarvi kun tuttavien perhe-elämää päivän seurata niin huomaa kuinka retuperällä moni parisuhde on...työ imee kaiken energian, ei ole aikaa perheelle eikä parisuhteen hoitoon! Ja väsymys puretaan sitten viattomiin osapuoliin, lapsiin ja puolisoon...

voi olla vähän seesteisempääkin
        niiden hetkien varassa jaksaa jatkaa

• Demos

Kyllä miehet arvostaa neitsyttä, mutta on se pelko kyllä, et ku alkaa harrastaa seksiä, niin lopulta tekee luultavasti halu kokeilla muitakin miehiä. Siksi haluan mieluummin itselleni kokeneen tai jo seikkailleen naisen. Mies 24 :)

• Still Virgin 22

Toki sekin vaihtoehto on olemassa, et haluaa kokea miltä se tuntuu muiden miesten kanssa, mut luulenpa, et jos mies osaa ottaa naisen tunteet ja mielipiteet huomioon sekä osaa tyydyttää naisen kunnolla, ei siis rapaten ja roiskien =) niin ei sitä muita miehiä tarvitse kokeilla. Minä ainakin olen yhden naisen mies! Se on sitten eri asia, jos suhde lopahtaa, silloin on hyväksyttävää kokeilla myös muita!

• Demos

Toki sekin vaihtoehto on olemassa, et haluaa kokea miltä se tuntuu muiden miesten kanssa, mut luulenpa, et jos mies osaa ottaa naisen tunteet ja mielipiteet huomioon sekä osaa tyydyttää naisen kunnolla, ei siis rapaten ja roiskien =) niin ei sitä muita miehiä tarvitse kokeilla. Minä ainakin olen yhden naisen mies! Se on sitten eri asia, jos suhde lopahtaa, silloin on hyväksyttävää kokeilla myös muita!

Oliko tuo virhe, kun sanoit olevasi yhden naisen mies, kun on saanut sellasen kuvan, että olet nainen. Kyllä sitä varmasti voi olla vaan yhden kanssa elämänsä aikana, mutta totuus on että aika harvan kohdalla on näin. Itselläni on ollut irtosuhteita, eikä niistä ole jäänyt liiemmin paha, eikä hyvä mieli, kokemusta, mut nyt on saanut jo tarpeeksi seikkailla ja haluu vakinaista. :)

• Still Virgin 22
        Demos kirjoitti:

Oliko tuo virhe, kun sanoit olevasi yhden naisen mies, kun on saanut sellasen kuvan, että olet nainen. Kyllä sitä varmasti voi olla vaan yhden kanssa elämänsä aikana, mutta totuus on että aika harvan kohdalla on näin. Itselläni on ollut irtosuhteita, eikä niistä ole jäänyt liiemmin paha, eikä hyvä mieli, kokemusta, mut nyt on saanut jo tarpeeksi seikkailla ja haluu vakinaista. :)

Joo, virhehän se toki luonnollisesti oli...siis yhden miehen nainen tietenkin =)

• Demos

Joo, virhehän se toki luonnollisesti oli...siis yhden miehen nainen tietenkin =)

Ei se mitään. virheitä sattuu ja tapahtuu. Se on hyvä että on yhden miehen nainen, mistäpähän semmosen itselleni löytäisin? Ei se varmaankaan etsimällä parane, täytyy odotella ja toivoa... :)

• Still Virgin 22
        Demos kirjoitti:

Ei se mitään. virheitä sattuu ja tapahtuu. Se on hyvä että on yhden miehen nainen, mistäpähän semmosen itselleni löytäisin? Ei se varmaankaan etsimällä parane, täytyy odotella ja toivoa... :)

oon samaa mieltä, etsiminen ei oo tuottanut tulosta, mut ehkä sen oikeen sit yllättäin kohtaa, toivos on ainakin hyvä elää =)

Aurinkoinen hymy ja hellä halaus sulle! Toivon, et sä löydät sen mitä haluatkin löytää!

• 3sulkaa hat.

OLEN JOSKUS LUKENUT ELÄMÄNVIISAUDEN
      "25-vuotias neitsyt on kuin mies ryöväreiden jäljiltä. kaikki kiertävät hänet kaukaa"

ps. tiedätkö mitä nunna sanoi kun pääsi taivaaseen?
      -kiitti vitusta oli kiva kusta..

LUULIS TÄSSÄ OLEVAN VIHJETTÄ, GET LAID

• Still Virgin 22

vai että sekstailee pitäs ruveta? Ei se nyt iha nii vaa käy, kunnei miestä oo ja kyl sitä jotai periaatteitki pitää olla, mä ku en yhen illan juttuja ala harrastaa vaa sekstailun takia. Eikä se kai nykypäivän nii kauhee kannattavaakaa oo, ku sukupuolitaudit ja ei-toivotut raskaudet/abortit o muodis...EI KIITOS! Mä odotan mielummin sitä ainoota ja oikeaa, sitä joka ansaitsee mut...

• Rami

Ei siinä mitään, olen tavannut muutaman, yleensä ne on jotenkin outoja. Miten nyt sanois masentuneita....ja ei siitä sitten itsekään oikein innostu, vaikka nämä naiset sais kenet vaan halutessaan...

• Still Virgin 22

Nii, mä oon miettiny tätä juttua aika paljon ja kai moni mies aattelee, et nainen joka viel yli 20 veenä on neitsyt, on jotenkin outo, vastenmielinen jne. En mä kyllä itteeni tohon kategoriaan lukisi, kyllä mä neitsyydestäni eroon oisin päässy jo 13 veenä, jos sitä oisin halunnu. Mut kyllä mä sen mielummin säästän sille ihmiselle, jota mä itse arvostan ja rakastan ja päinvastoin, kun hyppäisin sänkyyn jonkun ventovieraan kanssa ravintolaillan päätteeksi! (Tai oisin menettäny neitsyyteni veljen kiimasille kavereille murrosiässä ja katuisin sitä varmaan tänä päivänäkin!)
        Ehkei siinä mitään ylpeyden aihetta oo olla tän ikäsenä viel neitsyt, mut ainakin tiedän olevani täysin puhdas pulmunen =)

• AL

Nii, mä oon miettiny tätä juttua aika paljon ja kai moni mies aattelee, et nainen joka viel yli 20 veenä on neitsyt, on jotenkin outo, vastenmielinen jne. En mä kyllä itteeni tohon kategoriaan lukisi, kyllä mä neitsyydestäni eroon oisin päässy jo 13 veenä, jos sitä oisin halunnu. Mut kyllä mä sen mielummin säästän sille ihmiselle, jota mä itse arvostan ja rakastan ja päinvastoin, kun hyppäisin sänkyyn jonkun ventovieraan kanssa ravintolaillan päätteeksi! (Tai oisin menettäny neitsyyteni veljen kiimasille kavereille murrosiässä ja katuisin sitä varmaan tänä päivänäkin!)
        Ehkei siinä mitään ylpeyden aihetta oo olla tän ikäsenä viel neitsyt, mut ainakin tiedän olevani täysin puhdas pulmunen =)

Itse arvostan naista joka on selvinnyt 22v. ilman, että tarvitsee päästä neitsyydestään eroon. Mun mielestä se osoittaa luonteen lujuutta kun ei juoksu housut kintuissa ympäri kyliä. Se, että haluaa säästä "kaikkein arvokkaimpansa" henkilölle jota rakastaa ja todella välittää on hatunnoston arvoinen suoritus.

• Still Virgin 22
        AL kirjoitti:

Itse arvostan naista joka on selvinnyt 22v. ilman, että tarvitsee päästä neitsyydestään eroon. Mun mielestä se osoittaa luonteen lujuutta kun ei juoksu housut kintuissa ympäri kyliä. Se, että haluaa säästä "kaikkein arvokkaimpansa" henkilölle jota rakastaa ja todella välittää on hatunnoston arvoinen suoritus.

Kiitos!
        No, kai se osittai luonteenlujuuttaki on, koska tilaisuuksia ois kyllä ollu, mut mä en oo sellane, et mitä muut edellä sitä mä perässä...mä teen just niinku mä itse haluun. Onhan se sit kiva yllättää se oma rakas sit joskus...koska tuski se ulospäi näkyyy, et mä neitsyt oon. En ainakaan usko =)

• atomi

Itse löysin sen mielitiettyni, odotimme puoli vuotta, ja nykyään seksielämämme on ihanaa.

olen 22v kundi ´, aja arvostan tuota. Ja pistä se kundi odottamaan niin kauan kunnes olette kunnolla oppineet tuntemaan toisenne. Ja se ensimmäinen kerta tulee olemaan ihana.

Rakkautta ja menestystä sinulle!

• Still Virgin 22

Sitä samaa sulle =)

• Still Virgin 22

miehet voivat tuoda julki ajatuksiaan! Oisin niistä erittäin kiitollinen =) Ja kiitokset kaikille tähän mennessä jo vastainneille!

• zebu

pikkasen laittaa ihmetteleen että miksi.muutehan se on jokaisen oma asia.

• Still Virgin 22

Jos sitä tarkotit...ni oikeastaa sen takia, et saisin jonkulaise käsitykse siit, et mitä miehet aattelee neitsyistä...uskaltaako sen sanoa äänee vai pitäskö vaa antaa asioide men omal painollaa ja antaa miehe ite huomat asia...ei toho kysymyksee sen kummempaa syyt ollu =)

Ja vastauksiaki o tullu iha kiitettävästi, kiitokset vaa kaikil vastaamaa vaivautuneil!!!

HYMYILLÄÄ JA HALITAA KU TAVATAA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      212
      999
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      97
      799
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      211
      742
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      662
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      560
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      39
      547
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    Aihe