Moro! Ostin uuden (käytetyn) auton, fiat barchettan, ja siinä on 205/40ZR17 renkaat. Renkaiden merkkiä en nyt muista, joku maggiato, maggiano yms. Tällä hetkellä on painetta 1.5bar, mutta kuulostaa aika matalalta? Onko mahdollista, että on tarkoituksella tuollainen määrä painetta, vai pitäisik vaan lisätä? Myyjä en nyt tavoittanut, joten hieman vaivaa nuo paineet. En kuitenkaan tunne, että renkaat olisivat "löysät", mutta tuossahan 205/40ZR17 kokoluokassa painesuosituksethan ovat jotain 2.3luokkaa vähintään?
kiitti avusta!
205/40ZR17 painetta 1.5bar?
uusiautomulle
6
489
Vastaukset
- nestori neuvoja
...
- renkaisiin
2,6bar!
- tavoita
enää koskaan
2,5bar/2.6bar jompi kumpi olis hyvä määrä tonkoon rengaas
- mittailija
Huoltoasemien mittarit näyttävät mitä sattuu, mutta mikäli paine on tosiaankin noin alhainen, niin nosta ihmeessä ainakin 2.5:een.
Jos tulos on yhden huoltsikan "järjestelmästä", niin kannattaa kuitenkin käydä tarkastamassa muuallakin. Paras tapa on hankkia oma mittari, joka voi näyttää mitä sattuu, mutta se näyttää kuitenkin aina samaa.- Tietäväväinen
Laita 3baria niin on hyvä ja suojaa sun aluvanteetkin paremmin.Ei nyky renkailla haitaa vaikka on vähän suuremmat paineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713293Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512902
- 562708
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092