MAAKUNTAKOMPPANIAT

retunen555

Kertokaa, oletteko mukana? Ja miltä se homma maistuu?

12

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korpraali evp.

      Olin kaksi vuotta mukana toiminnassa. Aikalailla alkukankeutta ja epämääräistä, kun kukaan ei tiedä intin tyylin mistään mitään. Päällystölle ihan hyvä homma, mutta miehistölle ei kyllä tarjoa mitään.

      • aikaa

        ja rahaa juoda viinaa metsässä muiden prolejen kanssa niin mikäpä siinä muuten täysin kansan rahojen tuhlausta ja tarpeetonta työpaikalta poissaoloa


      • ihminen..
        aikaa kirjoitti:

        ja rahaa juoda viinaa metsässä muiden prolejen kanssa niin mikäpä siinä muuten täysin kansan rahojen tuhlausta ja tarpeetonta työpaikalta poissaoloa

        joka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Eli olisi tällöin parempi olla ihan hiljaa vain.


      • res. tkm

        Itse kuulun miehistöön ja olen kyllä ihan eri mieltä tuosta ettei tarjoa mitään miehistölle.


    • PaGteeri

      Olen mukana kolmatta vuotta ja kovaa mennään eteenpäin. On totta että meillä on vielä paljon opittavaa ja annettavaa mutta tällä kehityksellä maakuntajoukoista tulee varmasti varteenotettava sotajoukko. Harjoituksia on mielestäni liian harvoin mutta sille en voi itse mitään. Tällä hetkellä joukoissa on liian paljon upseereita suhteessä miehistöön ja se selittyy ihan sillä että pyrkiminen on ollut vapaaehtoista. Eli pitäisi saada lisää miehistöa että saisimme homman toimimaan. Ei pahalla upseeristoa kohtaan mutte ne ei joukkoja pyöritä...

      • ikiurho

        otetaanko 59v työttömänä joutaisin voisn jakaa laajan elämänkokemukseni nuorempien käyttöön


    • NN

      Voi urkki Urkki. Nykyaikainen sodankäynti ja saamasi sotilaskoulutus eroavat toisistaan, kuin yö ja päivä. Ei enää mitään pystykorvia ja Maximeja kanniskella pitkin mettiä. Luultavasti elämänkokemuksesi rajoittuu pelkästään ryyppäämiseen ja huonoihin naisiin, ei niistä ole nuorille ohjenuoraksi. koittaisit pysyä poissa haittaamasta maanpuolustusta, mieluimmin mahdollisimman kaukana asutuksesta. luultavasti palvelet isänmaata parhaiten toimimalla yhdenmiehen yksikkönä korvessa.

    • varavanhoissa paremp

      Vittumainen oli vittuileva vastauksesi urkkia kohtaan. Jokaista tarvitaan mutta tehtävät iän mukaan eikä välttämättä maakuntajoukoissa. Vanhemmilla ihmisillä on paljon annettavaa jos se otetaan vastaan, uhoaminen ja omanminän esiintuominen on heiltä jo jäänyt taa samoin yletön arvojenmetsästys.

    • iki urho

      kulepas NN jos minä joutuisi ottaman mittaa jostain lapsen näköstä varusmiehestä,,,en ole ollenkan varma että ottaisin hopeat, enpä tosiaan,

    • NN

      Urkki, pyydän anteeksi loukkaavaa sävyä kirjoituksessani. en voinut kuvitellakkaan, ettet olisi yhtä kelvoton vanha raakki, kuin minä itse, josta ei tosiaankaan ole enää mitään hyötyä maanpuolustukselle. Vielä kerran. Olen pahoillani.

    • loistava polku

      Urkitaanko sillä poliitisia mielipiteitä, eli onko oltava enempi oikeistolainen ollevinaan kun onkaan,

    • HERMOMARA

      Olen ollut mukana alusta asti. Homma toimii hienosti. Pari keikkaa ollut surkeita, koska oma miehistö ei ole vastannut kaikesta toiminnasta. Harjouituksia on paljon ympäri vuoden. Alkoholin käyttö on jyrkästi keilletty meidän joukoissa. Miehistö hoitaa itse valvonnan. Oman terveyden kannalta olemme nolla linjalla. Jatkan joukoissa niin kauan kun vaan saan suostuvat pitämään minut mukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe