Kertokaa, oletteko mukana? Ja miltä se homma maistuu?
MAAKUNTAKOMPPANIAT
12
1680
Vastaukset
- korpraali evp.
Olin kaksi vuotta mukana toiminnassa. Aikalailla alkukankeutta ja epämääräistä, kun kukaan ei tiedä intin tyylin mistään mitään. Päällystölle ihan hyvä homma, mutta miehistölle ei kyllä tarjoa mitään.
- aikaa
ja rahaa juoda viinaa metsässä muiden prolejen kanssa niin mikäpä siinä muuten täysin kansan rahojen tuhlausta ja tarpeetonta työpaikalta poissaoloa
- ihminen..
aikaa kirjoitti:
ja rahaa juoda viinaa metsässä muiden prolejen kanssa niin mikäpä siinä muuten täysin kansan rahojen tuhlausta ja tarpeetonta työpaikalta poissaoloa
joka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Eli olisi tällöin parempi olla ihan hiljaa vain.
- res. tkm
Itse kuulun miehistöön ja olen kyllä ihan eri mieltä tuosta ettei tarjoa mitään miehistölle.
- PaGteeri
Olen mukana kolmatta vuotta ja kovaa mennään eteenpäin. On totta että meillä on vielä paljon opittavaa ja annettavaa mutta tällä kehityksellä maakuntajoukoista tulee varmasti varteenotettava sotajoukko. Harjoituksia on mielestäni liian harvoin mutta sille en voi itse mitään. Tällä hetkellä joukoissa on liian paljon upseereita suhteessä miehistöön ja se selittyy ihan sillä että pyrkiminen on ollut vapaaehtoista. Eli pitäisi saada lisää miehistöa että saisimme homman toimimaan. Ei pahalla upseeristoa kohtaan mutte ne ei joukkoja pyöritä...
- ikiurho
otetaanko 59v työttömänä joutaisin voisn jakaa laajan elämänkokemukseni nuorempien käyttöön
- NN
Voi urkki Urkki. Nykyaikainen sodankäynti ja saamasi sotilaskoulutus eroavat toisistaan, kuin yö ja päivä. Ei enää mitään pystykorvia ja Maximeja kanniskella pitkin mettiä. Luultavasti elämänkokemuksesi rajoittuu pelkästään ryyppäämiseen ja huonoihin naisiin, ei niistä ole nuorille ohjenuoraksi. koittaisit pysyä poissa haittaamasta maanpuolustusta, mieluimmin mahdollisimman kaukana asutuksesta. luultavasti palvelet isänmaata parhaiten toimimalla yhdenmiehen yksikkönä korvessa.
- varavanhoissa paremp
Vittumainen oli vittuileva vastauksesi urkkia kohtaan. Jokaista tarvitaan mutta tehtävät iän mukaan eikä välttämättä maakuntajoukoissa. Vanhemmilla ihmisillä on paljon annettavaa jos se otetaan vastaan, uhoaminen ja omanminän esiintuominen on heiltä jo jäänyt taa samoin yletön arvojenmetsästys.
- iki urho
kulepas NN jos minä joutuisi ottaman mittaa jostain lapsen näköstä varusmiehestä,,,en ole ollenkan varma että ottaisin hopeat, enpä tosiaan,
- NN
Urkki, pyydän anteeksi loukkaavaa sävyä kirjoituksessani. en voinut kuvitellakkaan, ettet olisi yhtä kelvoton vanha raakki, kuin minä itse, josta ei tosiaankaan ole enää mitään hyötyä maanpuolustukselle. Vielä kerran. Olen pahoillani.
- loistava polku
Urkitaanko sillä poliitisia mielipiteitä, eli onko oltava enempi oikeistolainen ollevinaan kun onkaan,
- HERMOMARA
Olen ollut mukana alusta asti. Homma toimii hienosti. Pari keikkaa ollut surkeita, koska oma miehistö ei ole vastannut kaikesta toiminnasta. Harjouituksia on paljon ympäri vuoden. Alkoholin käyttö on jyrkästi keilletty meidän joukoissa. Miehistö hoitaa itse valvonnan. Oman terveyden kannalta olemme nolla linjalla. Jatkan joukoissa niin kauan kun vaan saan suostuvat pitämään minut mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261573- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1681210Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori371191Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131037- 51954
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_187900Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric282876- 25808
- 48807