Bono: New U2 album will be extraordinary
Bono has claimed that U2’s new album is going to be “extraordinary” and that it will sound completely different to anything that has been heard before.
The frontman revealed that the band’s new sound has been inspired by a visit to Morocco last year.
Bono told the Independent: “Normally when you play a U2 tune, it clears the dance floor. And that may not be true of this. There’s some trance influences. But there’s some very hardcore guitar coming out of The Edge. Real molten metal.
“It’s not like anything we’ve ever done before, and we don’t think it sounds like anything anyone else has done either.”
http://www.u2exit.com/2007/12/bono_new_u2_album_will_be_extraordinary.php
Uusi levy Bonon mukaan "extraordinary"
Saas nähdä
2
232
Vastaukset
- Saas nähdä
kerralla kyse on vain hirveästä hypetyksestä kuten edellisen How to dismantle an atomic bomb-albumin aikaan. Ja myös koko muu porukka joka bändin kanssa on levyä tehnyt, soittaa samaa viulua tottakai, onhan kyse heidänkin työstään, jota täytyy markkinoida tehokkaasti jotta levy myy taas 40 miljoonaa ja voittaa kymmenen Grammya.
- maailman suurin ego
alko kyrpiin bonon egoilu tossa yli 10v sitten ja kun musakin oli mitä sattuu niin hohoijaa.
aika hyvin u2 on rahastanut best of kokoelmilla, tekivät aikoinaan monen miljoonan diilin levyyhtiön kanssa kolmesta best of levystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833