reittivinkkejä vailla

ukkomies

Olisi tarkoitus lähteä tässä vaimon kanssa jonnekkin päin norjaa keskisuomesta ajelemaan. Ei vaan osaa päättää millään että kannattaisiko ajaa haaparannan kautta ruotsin läpi trodheimiin ja siellä autoilla päivä/pari vai lähtisikö lofooteille ruotsinläpi/kilpisjärven kautta. toisaalta nordkappkin kiinnostaisi mutta sielläpäin olisi vähemmän minulle uutta. tekisi mieli nähdä jylhiä vuoristoja mutta toki myös kalastajakyliä sun muuta. ei osaa päättää... nähtävyysvinkkejä??? aikaahan meillä on noin viikko. onko ruotsissa leiriytyessä oltava se pohjoismainen leirintäkortti oikeasti että pääsee leirintäalueelle????

3

1141

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naantalista - Kapellskäriin

Siitä bukkaat Osloon, Laerdals öyri, yläkautta Aurlandiin, (Ei tunnelia pitkin), siitä käyt sonndalenissa ylhäällä ja palaat flåm'iin, jatkat
      gudvangenin kautta Vikafjell, edelleen vangsnes lautta yli ja 55:sta Lomiin asti, siitä Strynefjelletin kautta Geirangeriin ja edelleen peikonpolun(Trollistikken)kautta Åndalsnesiin, siitä kaivoskaupunki Rörös (unesko) siitä pudotat ruottin läpi kappeliin ja naantaliin ja viikko on valmis!!!

• kautta..

Edellisen ehdotus on oikein hyvä. Jos kuitenkin päätätte ajaa Haaparannan kautta, niin ajakaa Kirunan kautta Narvikiin ja sieltä Lofooteille. Narvikiin mennessä on paremmat maisemat kuin Trondheimiin mennessä. Kilpisjärven kauttakin on tosi heinot maisemat. Norjasta löytyy joka puolelta upeita maisemia ja kalastajakyliä. Pohjois-Ruotsi ja iso osa Lappia on aika tylsiä maisemia.

• muija maalta

Olen täsmälleen samaa mieltä, olemme usein ajelleet Norjassa eri reittejä ja kyllä Kiiruna-Narvik väli on todella kaunis. Suosittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      121
      1729
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      857
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      802
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      742
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      43
      646
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      40
      637
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      609
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe