Mitä tetroja

voisin ottaa?

Kamala pähkäily menossa ja olen netistä lukenut vaikka mistä tetroista, mutta en osaa päättää. Eli allas on 530 litrainen (160x60x55) ja siellä on tällä hetkellä 4 lehtikalaa, 5 kirsikkabarbia, 4 albiinomonnista (12 helmimonnista on tulossa tällä viikolla) 2 partamonnia (naaraita) 5 piikkisilmää ja 14 neontetraa (tiedän että ovat vaarassa joutua lehtiksien suihin, mutta yksikään ei ole hävinnyt). Eli nyt haluaisin parven jotain nättiä tetralajia joka uiskentelisi etupäässä keksi-tai yläosassa akvaa. Tausta on vaalea, itse tehty joten vaaleat kalat eivät pääse oikeuksiinsa. Teen viikonloppuna uuden tummemman taustan. Olen ajatellut timantti-, sitruuna- tai sinitetroja. Mutta en tiedä mitä niistä? ja mitkä sopivat olemassa olevien kalojen kanssa samaan altaaseen? Neontetroja en oiken uskalla ottaa lisää.

5

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Tuonkokoiisessa akvassa 30 pään parvi näyttää todella komealta, ovat lisäksi kohtuu helposti lisääntyviä joten päälulukin noussee ajan kanssa upeaksi, hanki ensin parikymmentä ja seuraa alkavatko ne lisääntymään, hanki lisää jos tuntuu siltä että poikasia ei tulekaan... neontetrat suosiolla pois, jo veden lämpötila vaatimukset ovat niille liia rankkoja jos pidät lehtikalojasi yhtäänkään lämpimämmässä vedessä...

• karpaasi68

safiiritetrat on komeita ja rauhallisia.

• Ms.x
      • alkup.kirj

mutta, huomasin ettei niitä kovin helposti ole saatavilla. Kysyin meidän eläinkaupasta ja heidän tukkuliikkeessään ei ole timantteja. Eli netistä pitänee ne sitten tilata.

• Ms.x
        alkup.kirj kirjoitti:

mutta, huomasin ettei niitä kovin helposti ole saatavilla. Kysyin meidän eläinkaupasta ja heidän tukkuliikkeessään ei ole timantteja. Eli netistä pitänee ne sitten tilata.

...aquawebin puolelta, jos jollain harrastajalla olisi poikasia paikkakunnallasi ?
        Meillä on muutamia poikasia, mutta en ole niitä vielä myymässä. Toistaiseksi tilat riittävät omissa akvaarioissamme. Lisääntyvät kyllä hyvin, jos on paljon kasvipöheikköjä poikasten turvaksi.
        Tulee sukukypsäksi vasta n.puolentoista vuoden ikäisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      140
      6678
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      600
      2426
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1680
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1381
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1232
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      69
      1079
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe