Mitä vastavalmistunut merkonomi voisi pyytää palkaa, jolla on kuitenkin pari vuotta kokemusta mm. osto-osaston töistä(tilaukset,laskutjne.) ja toimistotyöstä, tällä hetkellä palkka on n. 1650/kk...Olen kuullut että jotkut saa vaihteenhoitamisesta saman, mutta tosiaan valmiin palkanlaskija palkka????kertokaa joku joka olette tilitoimistossa tms. töissä
Palkanlaskija/henkilöstöassari
4
2045
Vastaukset
- menee...
Palkanlaskija voi huoletta pyytää esimerkiksi 2300e/kk. Jos todellakin osaat palkanlaskennan?! Jos olet juuri valmistunut, niin tiputa palkkatoivetta hieman.
- rahalla saa ja hevosella pä...
ensimmäisen vuoden palkaksi sopisit tuon 1650 e/kk ja sitten toisen työvuoden alkajaisiksi palkkasi nousisi tuonne 2100 e/kk. Siitä sitten voisit hinata sitä ylöspäin. Näin osoittaisit joustavuutta ja ilmaisisit, että "harjoitteluaikana" tyydyt pienempäänkin palkkaan, mutta sitten pitää saada jo ammattilaisen palkkapussi. Kuitenkin kokemusta on vielä melko vähän, joten en suosittelisi heti pyytämään tuota noin 2400 e/kk.
- mancel
Itse olen tilitoimistossa töissä ja palkkani on 2700€
- Tilit. palkanlaskija
Pk-seutu, Pirkanmaa, Keski-Suomi, Lappi ...??? Tuo maantieteellinen sijanti kun vaikuttaa ainakin monen työnantajan mielestä niin turhan paljon. Samaa hommaahan se on vaikka laskis palkkoja Heinolassa, Karstulassa tai Ivalossa.
Kertoisko joku etelää ylempänä asustava palkkojaan, ihan vain uskonvahvistamiseksi palkkaneuvotteluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901