Ei jumalauta

liskodisco

Menipä taas viime yö liskojen kanssa.

Kotona ei (ainakaan olisi pitänyt olla) ketään minun lisäkseni mutta kun menin nukkumaan niin kuulin ihan selvästi että ovi kolahti ja että joku käveli asunnossani. Siltä istumalta puin vaatteet päälle ja menin pimeään keskustaan kävelemään koska en uskaltanut olla enää kotona. Tosin, kylälläkin ahdisti.

Sairasta nämä liskojen yöt.

7

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiipivä hulluus.

      Että tuli äänihallusinaatioita?

      Vähällä vielä pääsit, kun ei tullut näkyjä, piruja ja vastaavia olioita nurkissa loikkimassa.

    • ripa1144

      Itse aikoinani kuulin,kun kävelin kadulla jonkun huutavan nimeäni.Aluksi kääntyilin ,vähän ajan kuluttua siihen kyllä tottuu,mutta hieman kiusallista kuin niin selväti kuulee RIPA.

      Toinen oli kohtaaminen Jeesuksen kanssa bussipysäkillä kyllä oli huono olla ,mutta siitäkin selvittiin.

      Sitte myöhemmin oli oikeeta juoppohulluutta.Mutta en nyt viitsi peloitella.Mielummin pari ohjetta älä lopeta juomistasi kuin seinään loiventele.Jos et saa nukuttua oikeistaan mitään mene lääkäriin tai katkolle.Saat rauhoittavia tai unilääkettä.

      Sitten kun selviät pahimman yli älä aloita uudestaan. Vaan mene AA:an kokeilemaan autaako se sua mua auttoi.Jos otat vaikka vähän selvää siitä ensin vaikka aa nettisivuilta.On myös muita yhtähyviä konsteja mutta mulla toimi AA. itse kävin AA kiltassa (ihan hyvä),katkolla ,psykiatrilla,A-klinikalla mulla ne ei toimineet.

    • Viinakko

      Joku sellainen valveunen tapainen joskus, ja muutamankin kerran ollut vähän samanlaisia...

      Kerran tuntui että joku kävelee takapihalla "rousk rousk rousk" ja pysähtyy makuuhuoneen ikkunan taakse.
      Sitten tuli vaan sellainen tunne että pistooli osoittaa kohti ohimoa, ja sitten tuli ihan uskomaton pamaus ja maailma musteni, ja luulin että minut ammuttiin. Heräsin kuitenkin aamulla ilman reikää päässä.

    • että kuulee

      joululauluja kanuunassa :D kulkuset, kulkuset, joulupukkii, joulupukkii, rekehen, rekehen yms yms lähtee järki perkele

    • eräs.

      A: Kuulit naapurin oven ja askeleet.

      B: Kärsit näistä "pikku-ukkoharhoista", eli näkymätöntä jengiä pukkaa elämääsi...

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

        Itse olen keksinyt keinon mitä pikku kamut pelkää, laitan pölynimurin sängyn alle käyntiin, ei siinä metelissä saa kyllä nukuttua mut pikku-ukot pysyy poissa sillä keinolla, ei muuta kuin hyviä öitä ja kauniita unia kaikille jos sattuu nukahtamaan


    • noita pikku-

      ukkoja oiken tieteellisesti tutkittu,-siis että missä ollaan menossa kun niitä alkaa näkeen.
      Kaverille kävi näin tässä viikko sitten ja toimitettiin ampparilla hoitoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe