Voisiko joku, jolla on nivus- tai napapsori, kertoa, liittyyko niihin kutinaa tai jonkinlaista eritettä. Minulla on ollut aivan saman näköinen napa jo yli vuoden, joka tuolla poliklinikkasivuilla on kuvattuna, sekä myöskin nivuskuvat on kuin minulta otettuja:( Nyt aloin tutkimaan tilannetta, koska myös kämmenselälle tuli kummallinen kutiava ja karstainen ihottuma. Myöskin keskisormen ensimmäinen nivel on todella kipeä ja turvonnut. Myös molemmat kyynärpäät ovat todella kipeät. Eivät koskaan aikaisemmin ole olleet. Muita nivel- ja lihasoireita on ollut paljonkin. Olisin todella kiitollinen, jos joku samoista vaivoista kärsivä vois vastata:) Kiitos!
Napa- ja nivusspsori?
2
1414
Vastaukset
- Sisseli''
navassa on ollut vaihtelevasti. Siinä on niinkuin haava ja kutinaa ympärillä. Taivepsorityyppistä. Daivonex auttoi aikanaaan ja nyt ole laittanut Silkistä. Kyllä kortisonikin varmaan auttaa mutta en käytä kortisoneja ihoa ohentavan vaikutuksen takia. Oli pitkään tuo napapsori pois kun vähensin huomattavasti makean syöntiä mutta nyt taas vähän oireilee kun tulee syötyä hedelmäsokeripitoisia kuivattuja hedelmiä. Olen ajatellut että navasta on yhteys ohutsuoleen jossa sokerit pilkkoutuvat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ohutsuoli- Mimmi -58
Kiitos todella paljon, kun vastasit. Olen huomannut nyt, että hydrokortisonia ei todellakaan voi käyttää! Ensin olen laittanut sitä ja sitten kun iho kuivuu ja ohenee, niin laitan erittäin rasvasta perusvoidetta ja johan kierre alkaa taas uudestaan! Tilasin tänään tonne arv.keskukseen ajan, ei tästä kai muuten mitään tolkkua tule, jos ei terkkarilääkäri osaa sanoa mitään, niin vaadin lähetteen ihotautilääkärille. On helkkari toi kämmenselkä ja osa sormista, kuin krokotiilinnahkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168