Miehet 2 päivän sisällä vastatkaa...

Julia 19 from Helsinki

Mua on panettanut jo viikon ajan ihan sairaasti. Jos haluat 19 vuotiaan suht.kauniin naisen äkkiä tyydytyksiin, niin ota yhteyttä.

16

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kiire?

Mikä hoppu se sulla???

• Halukas

Mistä sä oot mulla on sama ongelma!!!Mä asun Raaessa!!!Vastaa pian!!Ootsä kaunis?Mä ite oon omasta mielestä aika lailla nrmaali!!!Ihan nätti tredikäs toukokuussa 18 vuotta täyttävä miehen alku!!!!

• himottaa !

hei julia ! 30 rehellinen, luotettava,hellä ja mukava mies .jos haluut kuvani , mailaa mulle heti.olen amiksessa ja numero:06-5675245 kysy leo !

• VAI VOIKO???

Ei oikeesti kukaa voi olla näin epätoivonen...

• Uskoo ken tahtoo

Jos nyt leikitään hetki että viesti olisi ollut aito, niin eiköhän se panomies löydy huomattavasti helpommin ja varmemmin baarista...näkee/kuulee samalla kandidaatit. Vähintään 95% miehistä suostuu varmaan ilomielin palvelemaan sinua...

• =oC

elä viitti

• Hih, hih =)

mennä Julialta pupu pöksyyn =)

• Julia 18 from Helsinki

joo meni mulla puhu pöksyyn...ja oli sen verran kova pano että huh huh. orkut tuli 3 kertaa.

• Hih, hih =)
        Julia 18 from Helsinki kirjoitti:

joo meni mulla puhu pöksyyn...ja oli sen verran kova pano että huh huh. orkut tuli 3 kertaa.

ja nii kovat et nuorenit samatie yhen vuuoden...=)

• Takuu tyydydys
        Julia 18 from Helsinki kirjoitti:

Hoikka aikuinen mies tyydyttä himosi takuulla?
        koska ja missä tavataan?

• mikael-77

hello girl

olen 23-vuotias söpöksi kehuttu opiskelija kundi luoteis suomesta. olen tulossa stadiin 1-2.helmikuuta next step messuille edustaan koulua. jos viä sillon panettaa kirjoita meiliä
      osoitteeseen
      [email protected]
      ja takaan et nuolen sun jokaisen onkalon ja täytän jokaisen reijän!!

ps. 75 vanha pelinumero.. ei synt. vuosi

• MIA

miehet tosiaankin ajatella munillaan, kun tuollaiseen vitsiin takertuvat...

• tuttu tunne

käy sormella!se helpottaa

• pertsa

täs pertsa 52 v ope! poistan kyllä puutteesi! tule lakamoon...

• adventure

olen pari päivää myöhässä. mutta jos se vielä käy niin ilmoita.

• adventure

Olen pari päivää myöhässä, mutta jos tarjous on vielä voimassa, niin kirjoita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      194
      11384
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      118
      10824
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6220
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      185
      5024
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3496
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2323
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1731
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe